Huawei P8max با صفحه‌نمایش 6.8 اینچی و حاشیه‌ی صفحه‌نمایش بسیار کم معرفی شد!

به دنبال معرفی گوشی‌هوشمند Huawei P8، شایعات بسیار زیادی مبنی بر معرفی گوشی‌هوشمند P8 Lite منتشر شده بود که این اتفاق نیفتاد و به جای آن، گوشی‌هوشمند P8max توسط کمپانی چینی هوآوی معرفی شد. این محصول جدید که اندازه‌ی صفحه‌نمایش آن 6.8 اینچ و وضوح تصویر آن 1080p بوده و می‌توان آن را جزء فبلت‌ها محسوب کرد. […]

به دنبال معرفی گوشی‌هوشمند Huawei P8، شایعات بسیار زیادی مبنی بر معرفی گوشی‌هوشمند P8 Lite منتشر شده بود که این اتفاق نیفتاد و به جای آن، گوشی‌هوشمند P8max توسط کمپانی چینی هوآوی معرفی شد. این محصول جدید که اندازه‌ی صفحه‌نمایش آن 6.8 اینچ و وضوح تصویر آن 1080p بوده و می‌توان آن را جزء فبلت‌ها محسوب کرد. این فبلت صفحه‌نمایشی بسیار کم‌حاشیه دارد که حدود 83 درصد فضای جلویی این گوشی‌ را به خود اختصاص داده است.

P8max بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد و با داشتن تنها 6.8 میلی‌متر ضخامت، ساختاری 7 لایه به جهت رفع بهتر دما دارد و همین موضوع سبب شده تا چیپ به کارگرفته در این گوشی‌هوشمند، 5 درجه‌ی سانتیگراد خنک‌تر از پرچم‌داران شرکت‌های دیگر باشد. این در حالیست که سازندگان از تراشه‌ی Kirin 935 که دمای بالاتری را تولید می‌کند، در این محصول جدید استفاده کرده‌اند و شاید همین ساختار دفع گرما، برای کاهش دمای این تراشه باشد. به هر شکل، Kirin 935 از پردازنده‌ای 64-بیتی و 8-هسته‌ای با کلاک 2.2 گیگاهرتز استفاده می‌کند که قابلیت‌های بسیاری همچون انجام کارها به صورت همزمان، حالت نمایش Landscape و … را در خود دارد.

Huawei P8max has a massive 6.8-inch screen, super thin bezels 4

هوآوی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه لزرشگر اپتیکال برای دوربین P8max استفاده کرده که البته هنوز معلوم نیست این دوربین، از تکنولوژی RGBW که در دوربین P8 استفاده شده، پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. عملکرد دوربین این گوشی‌هوشمند سبب شده تا هوآوی ادعا کند تصاویر ثبت شده با این دوربین، پروسه‌ای شبیه به دوربین‌های DSLR به جهت ثبت تصاویر دارند. دوربین دوم این گوشی (که این روزها از آن به عنوان دوربین سلفی یاد می‌شود!) هم سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد.

نهایتا، این فبلت قدرتمند به یک باتری 4,360 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که طبق گفته‌های هوآوی، تا دو روز به جهت انجام کارهای عادی و تا یک روز و نیم برای انجام کارهای سنگین، دوام می‌آورد.

اما هوآوی نیز همچون LG، محصول جدید خود یعنی P8max را با کاورهایی با جنس‌های مختلف در اختیار کاربران قرار خواهد داد که از جمله‌ی آنها می‌توان به مدل چرمی آن اشاره کرد که همچون کاور هوشمند DotView شرکت HTC عمل می‌کند. کاور هوشمند هوآوی به صورت آهنربایی عمل می‌کند و همین موضوع سبب شده تا امکان تنظیم آن برای کاربران وجود داشته باشد که در نتیجه، کاربران می‌توانند با زاویه‌ی دید بهتری روبه‌رو باشند.

Huawei P8max has a massive 6.8-inch screen, super thin bezels 2

همانطور که اشاره کردیم، باتری این فبلت جدید بسیار قدرتمند است به گونه‌ای که می‌تواند به صورت مداوم تا 15 ساعت ویدئو را پخش نماید و هوآوی برای هر چه بهتر بودن صدا نیز از اسپیکرهایی 1 واتی استفاده کرده که سبب می‌شود این 15 ساعت، با لذت بیشتری سپری شود!

سازندگان اعلام کرده‌اند که P8max، یک ماه پس از عرضه‌ی P8 در 30 کشور مختلف و با قیمت 550 یورو برای مدل 16 گیگابایتی و با قیمت 650 یورو برای مدل 64 گیگابایتی، وارد بازار خواهد شد. رنگ‌بندی متنوع این محصول جدید نیز از وعده‌های هوآوی برای علاقه‌مندان می‌باشد که هنوز اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر نشده است.

  Huawei P8max has a massive 6.8-inch screen, super thin bezels 3