مشخصات و قیمت گوشی‌های P9 Max، P9 و P9 Lite هوآوی فاش شد

فروشگاه اینترنتی Oppomart قیمت و مشخصات سه گوشی جدید هوآوی را فاش کرده است. پرچم‌دار بعدی هوآوی نیز در میان این سه گوشی دیده می‌شود؛ بنابراین می‌توان نگاهی کامل به مشخصات و قیمت گوشی هوآوی P9 و دوستانش انداخت. Huawei P9 گوشی هوآوی  P9 در میان این سه گوشی با داشتن نمایشگری 5.2 اینچی از اندازه‌ی […]

فروشگاه اینترنتی Oppomart قیمت و مشخصات سه گوشی جدید هوآوی را فاش کرده است. پرچم‌دار بعدی هوآوی نیز در میان این سه گوشی دیده می‌شود؛ بنابراین می‌توان نگاهی کامل به مشخصات و قیمت گوشی هوآوی P9 و دوستانش انداخت.

Huawei P9

گوشی هوآوی  P9 در میان این سه گوشی با داشتن نمایشگری 5.2 اینچی از اندازه‌ی متوسطی برخوردار است. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1080p نشان می‌دهد. این نمایشگر از حافظه‌ی رم اختصاصی برخوردار است که اطلاعات نمایشگر را با مصرف بسیار پایین پردازش می‌کند. این گوشی که با فلز پوشیده شده دارای سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین دوگانه‌ی خود است که از لرزشگیر دیجیتالی دست نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین هوآوی P9 به اولین گوشی تبدیل خواهد شد که دارای دوربین دوگانه بوده و از طرفی دیگر از لرزشگیر دیجیتالی دست نیز پشتیبانی می‌کند. این دوربین از فوکس لیزری نیز برخوردار خواهد بود. هوآوی برای دوربین جلوی این گوشی سنسوری 5 مگاپیکسلی را تعبیه کرده است.

هوآوی P9 از چیپست اختصاصی این شرکت یعنی Kirin 950 به همراه 3 گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی دارای 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بوده و از رابط کاربری EMUI نیز پشتیبانی خواهد کرد. طبیعتا باید شاهد جدیدترین نسخه‌ی اندروید یعنی اندروید مارشمالو برای این گوشی نیز باشیم.

ضخامت این گوشی 6.4 میلی‌متر بوده و باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر در زیر قاب گوشی گنجانده شده؛ برای اینکه ضخامت این گوشی را مقایسه کنیم می‌توانیم به ضخامت 7.9 میلی‌متری گلکسی اس 7 سامسونگ اشاره کنیم.

گفته می‌شود این گوشی 500 دلار قیمت خواهد داشت هرچند شاید تا زمان عرضه‌ی آن این قیمت تغییر کند.

مشخصات و قیمت گوشی‌های P9 Max، P9 و P9 Lite هوآوی فاش شد

Huawei P9 Max

نسخه‌ی بزرگ‌تر هوآوی P9 نیز عرضه خواهد شد و این گوشی P9 Max نام خواهد گرفت. نمایشگر 6.2 اینچی این گوشی قابلیت نشان دادن تصاویر را با رزولوشن QHD خواهد داشت. چیپست Kirin 955  به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی تعبیه شده تا شاهد قدرت‌مندترین گوشی هوآوی باشیم. دوربین جلوی این گوشی نیز دارای سنسوری 8 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین دوگانه‌ی آن هم همانند هوآوی P9 از همان سنسور 12 مگاپیکسلی با همان ویژگی‌ها بهره خواهد برد. متاسفانه هوآوی با توجه به اندازه‌ی گوشی وی بزرگی آن تغییری را در ظرفیت باتری این گوشی ایجاد نکرده است. بنابراین همان ظرفیت 3000 میلی‌آمپری را شاهد خواهیم بود. ضخامت این گوشی هم 6.4 میلی‌متر است که بسیار نازک به نظر می‌رسد.

این گوشی که احتمالا پرچم‌دار اصلی هوآوی خواهد بود 700 دلار قیمت خواهد داشت.

Huawei P9 Lite

نسخه‌ی کوچک‌شده‌ی هوآوی P9 نیز P9 Lite نام‌گذاری شده است. این گوشی نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن فول‌ا‌چ‌دی دارد و همان سنسور12 و 5 مگاپیکسلی نیز برای دوربین دوگانه‌ و دوربین جلوی گوشی در نظر گرفته شده است. علاوه بر کوچک‌تر شدن این گوشی، چیپست آن نیز تغییر زیادی را به خود دیده است. در این گوشی چیپست اسنپ‌دراگون 650 به همراه 2 گیگابایت رم تعبیه شده که در کنار این دو حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی وظیفه‌ی ذخیره‌سازی اطلاعات شما را برعهده دارد.

از دیگر تغییراتی که در این گوشی نسبت به برادر بزرگ‌تر آن می‌توان اشاره کرد کاهش ظرفیت باتری به 2500 میلی‌آمپر است. این گوشی طبیعتا از قیمت پایین‌تری برخوردار خواهد بود و 300 دلار قیمت خواهد داشت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال