تیزر تبلیغاتی گوشی Mate 9 هوآوی برای مراسم 13 آبان‌ماه منتشر شد

هوآوی قصد دارد در تاریخ 13 آبان‌ماه از آخرین گوشی هوشمند خود یعنی Mate 9 طی مراسمی در چین رونمایی کند از این رو در صفحه رسمی خود در Weibo نیز تیزر تبلیغاتی این مراسم را منتشر کرد. این پوستر تبلیغاتی که دارای شعار “یک قدم به جلو” است هیچ توضیحی درباره این گوشی نمی‌دهد و […]

هوآوی قصد دارد در تاریخ 13 آبان‌ماه از آخرین گوشی هوشمند خود یعنی Mate 9 طی مراسمی در چین رونمایی کند از این رو در صفحه رسمی خود در Weibo نیز تیزر تبلیغاتی این مراسم را منتشر کرد.

این پوستر تبلیغاتی که دارای شعار “یک قدم به جلو” است هیچ توضیحی درباره این گوشی نمی‌دهد و در وسط پوستر تصویر محوی از یک ماشین گذاشته شده که امیدواریم که دلیل گذاشتن تصویر ایهامی از سرعت پردازنده مرکزی (CPU) این گوشی باشد چرا که گفته می شود Mate 9 دارای جدیدترین CPU این شرکت یعنی Kirin 960 است یا شاید هم این تصویر بیان کننده امکاناتی در این گوشی مرتبط با ماشین باشد.

در هر صورت، گوشی Mate 9 هوآوی دارای یک صفحه نمایش 1080 پیکسلی، 5.9 اینچی؛ واسط درگاه یو‌اس‌بی نوع C خواهد بود. پرچمدار جدید هوآوی همچنین مجهز به رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی داخلی 256 گیگابایتی بوده و یک دوربین دوگانه با زوم اپتیکال 4X در این گوشی نصب شده است.

علاوه‌براین حرف و حدیث‌هایی در مورد یک مدل Pro که گفته می‌شود دارای نمایشگر dual-edged curved با یک صفحه نمایش QHD نیز وجود دارد. طبق گزارشی که در evleaks منتشر شده احتمالاً قیمت اولیه این مدل 1300 دلار خواهد بود!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال