12 دلیل هوآوی برای خرید ساعت هوشمند Huawei Watch

کنگره‌ی جهانی موبایل 2015، زمانی بود که هوآوی از اولین ساعت هوشمندش رونمایی کرد و با اینکه هنوز زمان عرضه‌ و قیمت رسمی آن اعلام نشده، هوآوی 12 دلیل خود را برای علاقه‌مندان به ساعت هوشمند برای خرید ساعت Huawei Watch اعلام کرد. البته خود هوآوی اعلام کرده که این 12 دلیل، همه و همه نتایج ساعت‌ها […]

کنگره‌ی جهانی موبایل 2015، زمانی بود که هوآوی از اولین ساعت هوشمندش رونمایی کرد و با اینکه هنوز زمان عرضه‌ و قیمت رسمی آن اعلام نشده، هوآوی 12 دلیل خود را برای علاقه‌مندان به ساعت هوشمند برای خرید ساعت Huawei Watch اعلام کرد. البته خود هوآوی اعلام کرده که این 12 دلیل، همه و همه نتایج ساعت‌ها کار با یک ساعت سنتی می‌باشد.

اما دلایلی که هوآوی برای خرید ساعت خود دارد، تاکید زیادی روی طراحی و کیفیت ساخت این ساعت هوشمند دارد. هواوی دلایلی خود را با شکل کلاسیک ساعت خود آغاز کرده و در ادامه، اذعان داشته که Huawei Watch اولین ساعتی بوده که در صفحه‌نمایش آن از یافوت کبود استفاده شده است. همچنین، دکمه‌های فلزی کناری آن، همگی از جنس فلز ضدزنگ هستند و این ساعت هوشمند، در سه رنگ مختلف طلایی، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود و خود ساعت نیز با بندهای استاندارد 18 میلی‌متری، همخوانی کامل دارد. هوآوی در ادامه اذعان داشته که هر ساعت به خودی خود، از 130 ماده‌ی مختلف ساخته شده که این موضوع بسیار جالب به نظر می‌رسد.

سایر دلایل هوآوی برای خریداری کردن ساعت این شرکت به مواردی همچون سیستم‌عامل Android Wear و بیش از 40 حالت و طراحی مختلف برای شکل ظاهری عقربه‌ها و نمایش آنها مربوط می‌شود که تعداد زیادی از آنها نیز در آینده، از طریق Google Play، قابل دریافت می‌باشند.

در ادامه‌ی دلایلی که هوآوی برای خرید ساعتش اعلام داشته، به صفحه‌نمایش 1.4-اینچی و AMOELD ساعت Huawei watch با وضوح تصویر 400×400 اشاره شدهچرا که هنوز هیچ ساعت هوشمندی با تراکم پیکسلی 286 پیکسل در اینچ تولید نشده است. در نهایت و به عنوان آخرین دلیل نیز، باتری 300 میلی‌آمپرساعتی این ساعت هوشمند کانون توجه بوده و اخبار قبلی و رسمی نیز اعلام داشته‌اند که این ساعت هوشمند با یک بار شارژ شدن، می‌تواند دو روز کامل دوام بیاورد.

نظر شما چیست؟ آیا این دلایل برای خرید ساعت هوشمند هوآوی کافی هستند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال