MWC 2015: هوآوی از اولین ساعت هوشمندش رونمایی کرد

هوآوی به طور رسمی از اولین ساعت هوشمندش در کنگره‌ی جهانی موبایل رو نمایی کرد. ساعت هوشمند هوآوی که با سیستم عامل Android Wear در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد. این ساعت بندهای مختلفی دارد و کاربر می تواند از میان 40 صفحه‌ی مختلف، صفحه‌ی ساعت خود را انتخاب کند. صفحه […]

هوآوی به طور رسمی از اولین ساعت هوشمندش در کنگره‌ی جهانی موبایل رو نمایی کرد. ساعت هوشمند هوآوی که با سیستم عامل Android Wear در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد. این ساعت بندهای مختلفی دارد و کاربر می تواند از میان 40 صفحه‌ی مختلف، صفحه‌ی ساعت خود را انتخاب کند. صفحه نمایش گرد این ساعت از نوع AMOLED، 42 میلی متر قطر دارد. رزلوشن صفحه نمایش این ساعت 400 در 400 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن حدود 286ppi است. پوشش صفحه نمایش این ساعت هوشمند از جنس یاقوت کبود است.

بدنه‌ی ساعت هوشمند هوآوی، از استیل ضدزنگ ساخته شده و دو دکمه‌ی فیزیکی دارد و باتری آن از ایستگاه‌های شارژ القایی شارژ می شود. از ویژگی های سخت افزاری این ساعت هوشمند می توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون 400، 512 مگابایت حافظه‌ی رم و اتصال بلوتوث 4.1 اشاره کرد. این پوشیدنی هوشمند همچنین دارای سنسور سنجش تعداد ضربان قلب، سنسور شش محوری تشخیص حرکت و فشار سنج است. سنسورهای دیگری هم وجود دارند که می توانند میزان کالری مصرف شده، ضربان قلب، ارتفاع، تعداد گام‌ها و مسافت را بسنجند.

ساعت هوشمند هوآوی حداقل در 20 کشور عرضه خواهد شد، لیست کشورها به این شرح است: آمریکا، انگلستان، آرژانتین، استرالیا، برزیل، کانادا، دانمارک، فلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، ژاپن، نروژ، فیلیپین، روسیه، سنگاپور، کره ی جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و امارات. هنوز قیمت این محصول اعلام نشده است.

Huawei-Watch-images (1)

Huawei-Watch-images (2)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال