قیمت ساعت هوشمند هوآوی در جدیدترین تصاویر لو رفته منطقی‌تر به نظر می‌رسد

ساعت هوشمند هوآوی یکی از زیبا‌ترین ساعت‌های موجود در این زمینه می‌باشد اما شایعات عجیبی از این ساعت به گوش می‌رسید. همانطور که در خبر‌ها داشتیم، ساعت هوشمند هوآوی بر طبق بعضی از شایعات 1000 دلار قیمت خواهد داشت اما تصاویر جدیدی که امروز منتشر شد این قیمت را تکذیب می‌کند.

ساعت هوشمند هوآوی یکی از زیبا‌ترین ساعت‌های موجود در این زمینه می‌باشدT اما شایعات عجیبی از این ساعت به گوش می‌رسید. همانطور که در خبر‌ها داشتیم، ساعت هوشمند هوآوی بر طبق بعضی از شایعات 1000 دلار قیمت خواهد داشت اما تصاویر جدیدی که امروز منتشر شد این قیمت را تکذیب می‌کند.  این ساعت در یکی از سایت‌های آلمانی به نام Billiger با قیمت 370 دلار و رنگ‌های نقره‌ای و مشکی دیده شده است. رنگ طلایی آن نیز 424 دلار می‌باشد. این بدین معناست که این قیمت در آمریکا به ترتیب 349 و 399 دلار خواهد بود. با توجه به قیمت گذاری اخیر و ویژگی‌های منحصر به فرد این ساعت را می‌توان رقیب قدرتمندی برای اسمارت واچ اپل می‌توان در نظر گرفت.

سایت بریتانیایی Mobile Fun نیز در جدیدترین تصاویر خود ساعت هوشمند هوآوی را 300 و 350 یورو قیمت گذاری کرده. این قیمت‌ها به ترتیب برای رنگ‌های نقره‌ای و مشکی و طلایی می‌باشند. قیمت‌های ثبت شده در این سایت تا حدود زیادی قیمت‌های ثبت شده در سایت اول را نیز تایید می‌کند. پس می‌توان از منطقی‌تر شدن قیمت این ساعت مطمئن بود.

ساعت 1.4 اینچی هوآوی با رزولوشن 400 ×400 پیکسل و صفحه نمایش AMOLED با بند‌های فلزی ضد زنگ وارد بازار خواهد شد. صفحه نمایش ساعت مجهز به روکش saphire بوده و سنسور‌هایی نظیر سنسور ضربان قلب و هواسنج در آن دیده می‌شود. فعلا خبر رسمی از هوآوی مبنی بر قیمت این ساعت منتشر نشده و باید منتظر عرضه‌ی رسمی ساعت در مناطق مختلف جهان از جمله آمریکا باشیم.

قیمت ساعت هوشمند هوآوی

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال