هوآوی از 3 گوشی هوشمند جدید خود در 28 آوریل رونمایی خواهد کرد

براساس گزارشات رسیده، به نظر می‌رسد که شرکت چینی الاصل هوآوی در نظر دارد تا بر خلاف آن‌چه که تصور می‌شد، در 28 آوریل به‌جای یک گوشی‌ میان‌رده، از سه محصول جدید رونمایی کند. با توجه به ویدئوی تبلیغاتی پخش شده از این شرکت در رسانه‌های اجتماعی چین، این سه محصول گوشی‌های هوشمند Honor 4C […]

براساس گزارشات رسیده، به نظر می‌رسد که شرکت چینی الاصل هوآوی در نظر دارد تا بر خلاف آن‌چه که تصور می‌شد، در 28 آوریل به‌جای یک گوشی‌ میان‌رده، از سه محصول جدید رونمایی کند. با توجه به ویدئوی تبلیغاتی پخش شده از این شرکت در رسانه‌های اجتماعی چین، این سه محصول گوشی‌های هوشمند Honor 4C Play ،Honor 4C Note و Honor 4C Max خواهند بود. ظاهرا گوشی Honor 4C Play از یک نمایشگر 5 اینچی با کیفیت تصویر 720× 1280 پیکسل، یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Kirin 620، حافظه رم 2 گیگابایتی و همچنین 8 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و هم چنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز اشاره کرد. باتری این گوشی‌هوشمند 2550 میلی‌آمپر ساعتی بوده و برای سیستم‌عامل، اندروید نسخه 5.0 آبنبات چوبی در نظر گرفته شده است.

هنوز اطلاعات و مشخصات دیگر مدل‌های جدید دیگر هوآوی در دسترس نیست ولی انتظار می‌رود که این شرکت در گوشی Honor 4C Max از یک وضوح تصویر بالاتر نسبت به Honor 4C Play و اندازه صفحه نمایشی بین 5.5 تا 6 اینچ به همراه یک چیپست قدرتمندتر استفاده کرده باشد. بر طبق گزارش، ظاهرا قیمت‌های در نظر گرفته شده برای این سه مدل حدودا 97 دلار برای 4C Play  و 145 دلاربرای 4C Note و در نهایت 161 دلار برای 4C Max خواهند بود.

هوآوی قرار است در دوشنبه هفته آینده، طی مراسمی در محل مجمع ملی پکن از محصولات جدید خود پرده بردارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال