گوشی Mate 9 Pro هوآوی با نمایشگر 5.9 اینچی و اندروید نوقا عرضه می‌شود

انتظار می‎رود که شرکت هوآوی در تاریخ 13 آبان نه یک گوشی بلکه دو مدل از گوشی‎هوشمند Mate 9 را عرضه کند. هر دو این گوشی‎ها تا انتهای سال جاری میلادی وارد بازار می‎شوند ولی مشخصات سخت‎افزاری آن‎ها کمی با هم متفاوت است. مدل استاندارد Mate 9، که با کد رمزی مانهتن شناخته می‎شود، طبق […]

انتظار می‎رود که شرکت هوآوی در تاریخ 13 آبان نه یک گوشی بلکه دو مدل از گوشی‎هوشمند Mate 9 را عرضه کند. هر دو این گوشی‎ها تا انتهای سال جاری میلادی وارد بازار می‎شوند ولی مشخصات سخت‎افزاری آن‎ها کمی با هم متفاوت است.

مدل استاندارد Mate 9، که با کد رمزی مانهتن شناخته می‎شود، طبق گزارش‎ها دارای پردازنده‎ی هشت هسته‎ای Kirin 960 هوآوی است که همین چند وقت پیش به صورت رسمی رونمایی شد. هم‎چنین این فبلت دارای یک نمایشگر بزرگ 5.9 اینچی با دقت فول اچ‎دی (1080p) است.

داخل این گوشی 4 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی متفاوتی دیده می‎شود یعنی 64 و 128 گیگابایت. این گوشی‎هوشمند هم‎چنین بایستی دارای سیستم دوربین دوگانه‎ی 12 مگاپیکسلی در پشت با لنزهای شرکت لایکا و هم‎چنین یک حسگر اثرانگشت باشد.

از طرف دیگر، مدل Mate 9 Pro، با کد رمزی لانگ آیلند، دارای یک نمایشگر 5.9 اینچی بهتر با دقت Quad HD ( 2560 در 1440 پیکسل) است. از نظر سخت‎افزار داخلی هیچ تغییری وجود نخواهد داشت به استثنای این‎که این مدل دارای 256 گیگابایت حافظه‎داخلی خواهد بود.

موضوعی دیگری که کاربران زمان خرید فبلت‎ جدید هوآوی باید در نظر داشته باشند تفاوت سیستم‎عامل در بین این دو مدل Mate 9 است. از بین این دو گوشی، مدل پرو دارای سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 خواهد بود، در حالی‎که مدل استاندارد به احتمال زیاد از همان ابتدا سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0.1 را خواهد داشت.

همان‎طور که به راحتی می‎توان حدس زد Mate 9 Pro در مقایسه با Mate 9 اندکی قیمت بالاتری خواهد داشت ولی جدا از نمایشگر، میزان فضای‎ ذخیره‎سازی و سیستم‎عامل، بعید است که تفاوت بارز دیگری بین این دو فبلت وجود داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال