هوآوی از گوشی Maimang 5 با چیپ اسنپدراگون ۶۲۵ و ۳ گیگابایت رم رونمایی کرد

شرکت هواوی هم اینک سومین کمپانی بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند در دنیا به حساب می‌آید. این شرکت مد‌ت‌ها است که توانسته است این جایگاه را حفظ نماید. از طرفی در سال میلادی کنونی، این شرکت به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد. البته همین مورد را می‌توان برای سال 2015 نیز ذکر کرد. این شرکت […]

شرکت هواوی هم اینک سومین کمپانی بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند در دنیا به حساب می‌آید. این شرکت مد‌ت‌ها است که توانسته است این جایگاه را حفظ نماید. از طرفی در سال میلادی کنونی، این شرکت به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد. البته همین مورد را می‌توان برای سال 2015 نیز ذکر کرد. این شرکت در سال 2016 تعدادی گوشی هوشمند جدید را وارد بازار کرد و در کنار آن انتظار می‌رود تا پایان سال میلادی جاری تعداد بیشتری را نیز معرفی نماید. فبلت پرچمدار این شرکت با نام میت 9 ممکن است یکی از این موارد باشد. علاوه بر آن شرکت هواوی اوایل ماه جاری اعلام کرده بود که در این ماه قرار است این شرکت از یک گوشی جدید با نام Maimang 5 رونمایی به عمل آورد. امروز شاهد رونمایی این شرکت چینی از گوشی مزبور بودیم.

گوشی Maimang 5 هواوی یک محصول با بدنه فلزی به حساب می‌آید که در بخش‌های کناری خمیدگی مناسبی بر روی آن دیده می‌‌شود. از طرفی در بخش‌های دیگر زبان طراحی این گوشی شباهت بسیار زیادی به دیگر محصولات این برند چینی دارد. این گوشی میان‌رده دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت فول اچ‌دی (1920 × 1080 پیکسل) بوده و شیشه قدامی نمایشگر آن نیز از نوع 2.5D (خمیده و صیقلی در اطراف نمایشگر) می‌باشد. این گوشی قرار است در نسخه‌هایی متفاوت با میزان حافظه‌های رم سه و چهار گیگابایتی به بازارهای فروش عرضه گردد. البته این دو نسخه به ترتیب دارای میزان حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی خواهند بود. در درون قلب این گوشی تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام خواهد تپید. از طرفی یک باتری با ظرفیت 3340 میلی‌آمپر ساعت وظیفه تامین شارژ گوشی را بر عهده خواهد داشت. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 16 مگاپیکسل بوده و از یک سیستم لرزشگیر اپتیکال سه جهته برخوردار است. حسگر موجود در این دوربین از نوع IMX298 شرکت سونی بوده و در کنار آن از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز و هیبریدی نیز برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی بوده و از نسبت کانونی f/2.0 برخوردار خواهد بود. نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو به طور پیشفرض در درون این گوشی قرار خواهد گرفت و البته در کنار آن شاهد ارائه نسخه 4.1 از رابط کاربری انحصاری شرکت هواوی با نام اموشن هستید. در بخش زیرین بدنه این گوشی شاهد درگاه Type-C USB هستیم که البته این بخش توسط توری‌های مربوط به بلندگوی گوشی محاصره شده است. پوشش کامل شبکه 4G LTE از دیگر قابلیت‌های این گوشی جدید خواهد بود. علاوه بر آن این گوشی دارای قابلیت دو سیم کارت بوده و می‌توانید دو سیم کارت را به طور همزمان از بخش کناری بدنه گوشی وارد آن کنید.

گوشی هوشمند Maimang 5 هواوی هم اینک در چین به طور رسمی مورد رونمایی قرار گرفته و به احتمال زیاد این محصول تنها به منظور فروش در بازارهای این کشور بزرگ تولید و طراحی گشته است. به نظر نمی‌رسد که شرکت هواوی بخواهید این گوشی را به دیگر کشورهای دنیا عرضه نماید. مگر آن که در نام تجاری این گوشی تجدید نظر نماید. در هر صورت باید گفت که این گوشی هم اینک در فروشگاه‌های JD.com و Huawei Mall به همراه Lynx Store و Suning در حال به فروش رفتن بوده و قیمت 360 دلار برای نسخه سه گیگابایتی و 389 دلار برای نسخه چهار گیگابایتی این گوشی در نظر گرفته شده است. در صورت ارائه خبرها و گزارشات بیشتر مطمئنا شما را از آنها بی‌خبر نخواهیم گذاشت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال