ساعت هوشمند هوآوی در وبسایت آمازون برای پیش فروش گذاشته شد

اوایل ماه گذشته بود که هوآوی خبر از معرفی ساعت هوشمند جدیدی داد. به نظر می‌رسد این ساعت در سایت آمازون قرار گرفته و اطلاعات بیشتری از آن از نظیر قیمت و تاریخ عرضه منتشر شده است. ساعت هوشمند هوآوی در وبسایت آمازون برای پیش فروش قرار گرفته است. بر طبق اطلاعات سایت آمازون این […]

اوایل ماه گذشته بود که هوآوی خبر از معرفی ساعت هوشمند جدیدی داد. به نظر می‌رسد این ساعت در سایت آمازون قرار گرفته و اطلاعات بیشتری از آن از نظیر قیمت و تاریخ عرضه منتشر شده است.

ساعت هوشمند هوآوی در وبسایت آمازون برای پیش فروش قرار گرفته است. بر طبق اطلاعات سایت آمازون این ساعت در تاریخ دوم سپتامبر به طور رسمی عرضه می‌شود.  قیمت این ساعت از 349 دلار شروع شده و تا 799 دلار ادامه دارد. مدل 349 دلاری ساعت هوشمند هوآوی دارای بند چرمی و بدنه‌ای فلز ضد زنگ می‌باشد در حالیکه مدل 799 دلاری طلایی بوده که ظاهر بسیار خوبی نیز دارد. مدل‌های دیگری نیز نظیر بند جرمی و بدنه‌ای طلایی با قیمت 699 دلار و ساعت کاملا مشکی با 499 دلار موجود است.

technobuffalo

بر اساس گفته‌های وبسایت آمازون ساعت هوشمند هوآوی دارای بند قابل تعویض است. بنابراین شما می‌توانید هر لحظه که خواستید بند ساعت را عوض کنید. همچنین این ساعت دارای حسگر ضربان قلب و سنسور‌های دیگر برای زیر نظر گرفتن فعالیت شما می‌باشد. نمایشگر 1.4 اینجی این ساعت AMOLED بوده و توسط لایه‌ای سفیر محافظت می‌شود.

ساعت هوشمند هوآوی در وبسایت آمازون برای پیش فروش گذاشته شد

نکته‌ی جالب در مورد این ساعت این است که هوآوی هنوز به طور رسمی از آن معرفی نکرده است و این ساعت در وبسایت آمازون قرار گرفته است. همچنین این ساعت ممکن است از iOS نیز علاوه بر اندروید پشتیبانی کند در حالیکه گوگل هنوز پشتیبانی از iOS را در اندروید ویئر شروع نکرده است.

ساعت هوشمند هوآوی در وبسایت آمازون برای پیش فروش گذاشته شد ساعت هوشمند هوآوی در وبسایت آمازون برای پیش فروش گذاشته شد ساعت هوشمند هوآوی در وبسایت آمازون برای پیش فروش گذاشته شد ساعت هوشمند هوآوی در وبسایت آمازون برای پیش فروش گذاشته شد ساعت هوشمند هوآوی در وبسایت آمازون برای پیش فروش گذاشته شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال