گوشی‌های آینده هوآوی از قابلیت Truecaller بهره‌مند خواهند بود

هوآوی حالا پیشرفتی باورنکردنی در صنعت گوشی‌های‌هوشمند داشته و حرف اول را در خانه‌ی خود، بازار کشور چین می‌زند و همواره در حال پیشرفت در دیگر مناطق دنیا نیز است. این شرکت امروز اعلام کرده که با شرکت Truecaller همکاری رسمی خواهد داشت و از این پس، شماره‌گیر مطرحTruecaller برروی گوشی‌های‌هوشمند هوآوی به صورت پیش‌فرض نصب […]

هوآوی حالا پیشرفتی باورنکردنی در صنعت گوشی‌های‌هوشمند داشته و حرف اول را در خانه‌ی خود، بازار کشور چین می‌زند و همواره در حال پیشرفت در دیگر مناطق دنیا نیز است. این شرکت امروز اعلام کرده که با شرکت Truecaller همکاری رسمی خواهد داشت و از این پس، شماره‌گیر مطرحTruecaller برروی گوشی‌های‌هوشمند هوآوی به صورت پیش‌فرض نصب خواهد شد تا کاربران بتوانند از دفترچه‌ی مخاطبین هوشمند Truecaller به علاوه‌بر شماره‌گیر آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

هوآوی در ابتدا این قرارداد را برای گوشی آنر 8 خود که به تازگی معرفی شده و قرار است طی همین ماه عرضه شود، به کار می‌گیرد و بعد از عرضه‌ی این گوشی، برنامه‌ی Truecaller را برای دیگر گوشی‌های این شرکت در تمامی مناطق عرضه می‌کند و یا برای گوشی‌های جدید خود، به صورت پیش‌فرض نصب خواهد کرد.

نکته‌‌ی جالب در مورد همکاری هوآوی با Truecaller این است که هردو شرکت اعلام کرده‌اند که هیچ‌گونه قرارداد مالی میان این دو بسته نشده بلکه قرارداد آن‌ها جنبه‌ی استراتژیک داشته و برای پیشرفت درآمد خود این قرارداد را اجرایی کرده‌اند. هردو شرکت مورد بحث ما طی سالیان اخیر رشد بسیار قابل توجهی را داشته‌اند و به نظر می‌رسد برنامه‌های مناسبی را نیز برای سال‌های‌ آینده در نظر دارند.

برنامه‌ی Truecaller بیش از 250 میلیون بار دانلود شده که از این میان، حدود 130 میلیون از کشور هند به تنهایی دانلود صورت گرفته است. گفته می‌شود سرویس Truecaller برای گوشی‌های اندرویدی بیش از 90 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و به زودی این آمار از 100 میلیون نیز گذر خواهد کرد.

همکار جدید Truecaller، هوآوی هم در سال گذشته بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند را به فروش رسانده که نسبت به سال 2014 با افزایش 33 درصدی رو‌به‌رو بوده است. طبیعتا اضافه کردن برنامه‌های دیگر شرکت‌ها نظیر Truecaller به سیستم‌عامل گوگل و منحصربه‌فرد کردن گوشی‌های خود شاید بتواند راهی موفق را برای این شرکت تضمین کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال