هوآوی Honor 7 قیمتی 599 دلاری خواهد داشت

شرکت بزرگ و معروف هوآوی خود را آماده می‌کند تا در 30 جولای در کشور چین پرچم‌دار جدید خود یعنی Honor 7 را عرضه کند. مشخصات فنی این گوشی هوشمند جدید قبلاً به بیرون درز کرده بود اما هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد قیمت آن منتشر نشده بود، اما حالا برخی از منابع خبری ادعا می‌کنند […]

شرکت بزرگ و معروف هوآوی خود را آماده می‌کند تا در 30 جولای در کشور چین پرچم‌دار جدید خود یعنی Honor 7 را عرضه کند. مشخصات فنی این گوشی هوشمند جدید قبلاً به بیرون درز کرده بود اما هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد قیمت آن منتشر نشده بود، اما حالا برخی از منابع خبری ادعا می‌کنند که Honor 7 قیمتی معادل 599 دلار خواهد داشت.

از ویژگی‌های این پرچم‌دار جدید می‌توان، به صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 1080P اشاره کرد که از یک چیپست جدید هوآوی موسوم به Kirin 935 قدرت می‌گیرد. نسخه استاندارد این گوشی از 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد و در طرف دیگر نسخه ویژه آن 4 گیگابایت رم داشته و از 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

هوآوی Honor 7 از یک دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی با فناوری تثبیت تصاویر به همراه یک فلش ال‌ای‌دی در قاب پشتی خود برخورداراست. همچنین این پرچم‌دار 2 سیم‌کارت بوده و با یک باتری 3280 میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. احتمال می‌رود بدنه این گوشی هوشمند کاملاً فلزی باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال