رونمایی هوآوی از دو گوشی جدید Nova و Nova Plus در نمایشگاه IFA 2016

شرکت هواوی طی مراسم رسمی خود در رویداد IFA 2016 به جای سری میت، از نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود پرده برداشت. در حقیقت در کنار تبلت مدیاپد ام3، این شرکت از دو گوشی جدید Nova که شباهت بسیار زیادی به نکسوس 6پی دارد و همچنین Nova Plus رونمایی به عمل آورد. گوشی هوشمند Nova Plus هواوی […]

شرکت هواوی طی مراسم رسمی خود در رویداد IFA 2016 به جای سری میت، از نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود پرده برداشت. در حقیقت در کنار تبلت مدیاپد ام3، این شرکت از دو گوشی جدید Nova که شباهت بسیار زیادی به نکسوس 6پی دارد و همچنین Nova Plus رونمایی به عمل آورد.

گوشی هوشمند Nova Plus هواوی دارای بدنه‌ای تمام فلزی بوده و طراحی آن نیز بیشتر شما را به یاد گوشی میت اس این شرکت می‌اندازد. نمایشگر این گوشی دارای ابعادی برابر با 5.5 اینچ بوده و از این نظر نیز بیشتر به میت اس شباهت پیدا خواهد کرد. هر چند پنل نمایشی آن از نوع امولد نیست.

این گوشی دارای یک باتری بسیار بزرگ 4000 میلی‌‌آمپر ساعتی است. حال آن که میت اس از باتری کوچکتر 2700 میلی آمپر ساعتی برخوردار بود. از طرفی نووا پلاس هواوی دارای دوربین بادقت‌تر 16 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن شاهد قرار گیری سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز در این گوشی هستیم. همانند نسخه کوچکتر نووا، این گوشی نیز دارای دوربین سلفی با دقت 8 مگاپیکسل است. هر دو گوشی دارای درگاه USB Type-C هستند و از طرفی از شیارهای هیبریدی به منظور قرارگیری دو سیم کارت و کارت حافظه جانبی استفاده می‌کنند و در کنار آن هر دو نیز از نسخه 4.1 رابط کاربری اموشن هواوی و همچنین نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو استفاده می‌کنند. گوشی هوشمند نووا پلاس هواوی در کنار نسخه کوچکتر نووا در ماه سپتامبر با قیمتی نزدیک به 430 یورو عرضه خواهد شد.

 

اما این در حالی است که گوشی هوشمند کوچکتر Nova نیز بدنه‌ای تمام فلزی داشته و در حقیقت یک نمونه کامپکت و جمع و جور به حساب می‌آید. نووا هواوی دارای یک نمایشگر 5.0 اینچی با دقت فول اچ‌دی از نوع IPS LCD بوده و از جسجرهای knuckle نیز پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 12 مگاپیکسل بوده و ابعاد پیکسلی آن نیز برابر با 1.5 میکرون می‌باشد. وجود سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز از دیگر موارد قابل اشاره به حساب خواهد آمد. این گوشی می‌تواند با دقت 4K تصاویر را فیلم برداری کرده و از طرفی درست در زیر دوربین نیز حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت به چشم می‌خورد. درست همانند طراحی گوشی پی9 این شرکت.

باتری این گوشی دارای ظرفیتی برابر با 3020 میلی آمپر ساعت بوده و از طرفی این محصول از تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام استفاده می‌کند. این گوشی در ماه جاری در منطقه اروپا با قیمت 400 یورو قابل خریداری خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال