گوشی هوشمند میان‌رده و ارزان قیمت هوآوی با حسگر اثر انگشت

دیروز صبح در لابه لای گزارشات و اخبار مربوط به حوزه موبایل، تصاویری منتسب به گوشی‌هوشمند و به نظر ارزان قیمت از شرکت مطرح و چینی تبار هوآوی منتشر شد. بر طبق این تصاویر ظاهرا این گوشی از یک حسگر اثر انگشت در قاب پشتی خود برخوردار است. براساس این گزارش این گوشی‌هوشمند قرار است […]

دیروز صبح در لابه لای گزارشات و اخبار مربوط به حوزه موبایل، تصاویری منتسب به گوشی‌هوشمند و به نظر ارزان قیمت از شرکت مطرح و چینی تبار هوآوی منتشر شد. بر طبق این تصاویر ظاهرا این گوشی از یک حسگر اثر انگشت در قاب پشتی خود برخوردار است.

براساس این گزارش این گوشی‌هوشمند قرار است از تمام باندهای مخابراتی پشتیبانی کرده و با قیمتی حدود 161 دلار به بازارهای جهانی وارد شود.

بنا بر سخنان قائم مقام شرکت بزرگ هوآوی، آقای Wu Zhou، این دو ویژگی تبدیل به یک استاندارد و جز ثابت تمام گوشی‌های هوشمند هوآوی تبدیل شده‌اند. از این گفته آقای Wu Zhou می‌توان این‌گونه استنباط کرد که قیمت حسگر اثر انگشت به قدری پایین آمده است که از این به بعد می‌توان از آن در گوشی‌های میان رده و حتی پایین رده هم استفاده کرد.

با توجه به اینکه تمام انسان‌ها از یک الگو یونیک و واحد در چشم خود بهره می‌بریم، انتظار می‌رود موج بعدی سیستم‌های امنیتی بعد از حسگر اثر انگشت، مربوط به حسگر عنبیه چشم باشد که این فناوری به طبع دقت بیشتر و عملکرد بهتری نسبت به تشخیص اثر انگشت خواهد داشت. شایان ذکر است که یک نمونه از سیستم تشخیص عنبیه چشم را قبلا در دوربین جلوی Vivo X5 Pro شاهد بودیم.

هنوز اطلاعات و جزئیات زیادی در مورد این گوشی هوآوی منتشر نشده است. فعلا با توجه به اطلاعات در دست، می‌توان این مسئله را مطرح کرد که ازین پس تنها دارندگان گوشی‌های گران‌قیمت نخواهند بود که از سیستم حسگر تشخیص اثر انگشت استفاده می‌کنند، بلکه دوستداران این فناوری با یک هزینه کمتر و با گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده لذت استفاده از این حسگر را تجربه کرده و از آن در بازکردن قفل گوشی و یا سیستم‌های پرداخت آنلاین موبایل استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال