[نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2015] هیوندای هم از خودروی پر قدرت و مفهومی N 2025 رونمایی کرد

بوگاتی تنها شرکتی نبود که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از اتومبیل سری Vision Gran Turismo خود رونمایی کرد، بلکه شرکت کره‌ای هیوندای هم با معرفی N 2025 Vision Gran Turismo، به جمع تولیدکنندگان اَبَر خودروها پیوست. کمتر کسی از شرکت هیوندای که همیشه با معرفی خودروهای ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه، شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است، انتظار […]

بوگاتی تنها شرکتی نبود که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از اتومبیل سری Vision Gran Turismo خود رونمایی کرد، بلکه شرکت کره‌ای هیوندای هم با معرفی N 2025 Vision Gran Turismo، به جمع تولیدکنندگان اَبَر خودروها پیوست.

کمتر کسی از شرکت هیوندای که همیشه با معرفی خودروهای ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه، شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است، انتظار معرفی یک اتومبیل قدرتمند با توان تولید 872 اسب بخار نیرو را داشت. شاید اتومبیل N 2025 را بتوانیم اولین خودرو از محصولات جدید سری N شرکت هیوندای که احتمالا به اتومبیل‌های قدرتمند و یا بهتر است بگوییم اَبَر خودروهای این شرکت مربوط می‌شود، بدانیم. همچنین باید توجه کنیم که این خودرو و محصول جدید بوگاتی، واقعی هستند و سازندگان آنها، شما را با بازی‌های ویدئویی روبه‌رو نکرده‌اند.

ابر خودروی N 2025 Vision Gran Turismo به یک سیستم سوخت هیدروژنی مجهز شده و با داشتن سیستم چهار چرخ فعال، می‌تواند نیروی عجیبی را در اختیارتان قرار دهد. همچنین هیوندای ادعا کرده که این اتومبیل با داشتن تنها 973 کیلوگرم (2143 پوند) وزن، می‌تواند با بسیاری از خودروهای سوپر اسپرت‌، از نظر قدرت نسبت به وزن، رقابت نماید. به خاطر طراحی فوق‌العاده مهندسی این خودرو نیز شاهد نیروی گرانش بسیار پایین در مرکز اتومبیل هستیم.

Hyundai unveils N 2025 Vision Gran Turismo in Frankfurt 2

شرکت هیوندای با افتخار اعلام کرده که طراحی این خوردوی قدرتمند، از Muroc Dry Lake، محلی که در آن فضانوردان و خلبانان آموزش می‌بینند، الهام گرفته شده است. همچنین این شرکت مدعی شده که این موضوع می‌تواند تاثیر بسزایی در قدرت و عملکرد اَبَر خودروی آنها داشته باشد!

 Hyundai unveils N 2025 Vision Gran Turismo in Frankfurt 3

هر چیزی که نام این خودرو باشد، باید بدانید که این اتومبیل به صورت اختصاصی در سری بازی‌های Gran Turismo کنسول Play Station و در آپدیتی که ماه آینده عرضه می‌شود، حضور پیدا خواهد کرد. با انجام این کار، این موقعیت برای گیمرها به وجود می‌آید که بتوانند پشت فرمان N 2025 Vision Gran Turismo قرار گرفته و عملکرد آن را خود آزمایش کنند. در دنیای واقعی نیز امیدواریم این اتومبیل با همین شکل و ظاهر، به تولید انبوه رسیده و N 2025 Vision Gran Turismo، آغازگر راه خانواده‌ای جدید از محصولات سری N برای شرکت هیوندای باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال