تصاویری از گوشی هوشمند Nubia Z11 با ترکیب رنگ مشکی و طلایی منتشر شد

گوشی‌هوشمند Nubia Z11 آخرین پرچم‌دار شرکت ZTE است که محصول قدرتمند خود را در ابتدای سال جاری و با طراحی بسیار خوبی معرفی نمود. در کنار ویژگی‌های بسیار خوبی که این دستگاه دارد، نواقصی نیز وجود داشت که از جمله آنها، رنگ‌بندی نه چندان زیاد آن و کمبود تنوع رنگ بود. سازندگان در ابتدا پرچم‌دار خود […]

گوشی‌هوشمند Nubia Z11 آخرین پرچم‌دار شرکت ZTE است که محصول قدرتمند خود را در ابتدای سال جاری و با طراحی بسیار خوبی معرفی نمود. در کنار ویژگی‌های بسیار خوبی که این دستگاه دارد، نواقصی نیز وجود داشت که از جمله آنها، رنگ‌بندی نه چندان زیاد آن و کمبود تنوع رنگ بود. سازندگان در ابتدا پرچم‌دار خود را در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای پیش روی کاربران قرار دادند اما حالا تصاویر جدیدی از این گوشی‌هوشمند با ترکیبی از رنگ مشکلی و طلایی منتشر شده که جلوه خاصی بدان می‌بخشد.

علاوه بر رنگ جدید، سخت‌افزار این دستگاه نیز تا حدی زیادی دگرگون شده که احتمالا برایتان جالب باشد. نسخه جدید این گوشی‌هوشمند قرار است به جای 4 گیگابایت حافظه رم، به 6 گیگابایت حافظه مجهز شده و حافظه داخلی آن نیز با دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایت، پیش روی کاربران قرار گیرد. البته بیشتر شدن حافظه رم بر روی قیمت دستگاه نیز تاثیر خواهد گذاشت و قیمت آن را از 379 دلار به 449 دلار خواهند رساند. علاوه بر این، سازندگان پک مخصوصی را برای این گوشی‌هوشمند نیز در نظر گرفته‌اند که در آن یک کیف محافظ چرمی نیز وجود دارد.

در مورد دیگر مشخصات فنی این دستگاه، باید اشاره داشته باشیم که Nubia Z11 صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p داشته و چیپ اسنپ‌دراگون 820 به عنوان پردازشگر اصلی در آن به کار گرفته خواهد شد. دوربین پشتی این دستگاه به سنسور 16 مگاپیکسلی IMX298 شرکت سونی مجهز شده و در بخش جلویی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است. علاوه بر این، Nubia Z11 همراه با سیستم شارژ سریع Quick Charg 3.0 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تولید خواهد شد. با اینکه این روزها شاهد عرضه اندروید 7.0 نوقا بوده و حتی گوشی V20 ال‌جی نیز به صورت پیش‌فرض به این نسخه از سیستم‌عامل اندروید مجهز شده، اندروید 6.0.1 به صورت پیش‌فرض بر روی Nubia Z11 قرار گرفته است. همچنین رابط کاربری انحصاری این شرکت با نام Nubia UI 4.0 نیز فضای این دستگاه را نسبت به دیگر محصولات بازار کمی متفاوت کرده نموده است.

همانطور که پیشتر نیز اعلام شده بود، این محصول جدید قرار است در بازار موبایل کشور چین به فروش برسد و هنوز خبری از عرضه آن در دیگر کشورها نمی‌باشد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده نمایید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال