شارپ گوشی Aquos 507SH را با پشتیبانی اندروید وان تولید می‌کند

یکی از شیوه‎هایی که گوگل سعی داشته است تا اندروید را در بازارهای در حال توسعه جذاب نشان دهد توسط ارائه‎ی گوشی‎هایی با اندروید وان بوده است. به طریقی می‎توان دستگاه‎های دارای اندروید وان را همانند با گوشی‎های نکسوس رده‎پایینی دانست که مشتریانی را هدف قرار می‎دهد که بودجه‎ی بسیار محدودی دارند. تاکنون چنین دستگاه‎هایی […]

یکی از شیوه‎هایی که گوگل سعی داشته است تا اندروید را در بازارهای در حال توسعه جذاب نشان دهد توسط ارائه‎ی گوشی‎هایی با اندروید وان بوده است. به طریقی می‎توان دستگاه‎های دارای اندروید وان را همانند با گوشی‎های نکسوس رده‎پایینی دانست که مشتریانی را هدف قرار می‎دهد که بودجه‎ی بسیار محدودی دارند. تاکنون چنین دستگاه‎هایی روانه‎ی بازارهایی نظیر هند می‎شده‎اند.

جالب است که به نظر می‎رسد که شاید کشور ژاپن نیز یک بازار بالقوه باشد، یا حداقل شرکت شارپ چنین تفکری دارد چون این شرکت اولین گوشی اندروید وان خود را به اسم گوشی Aquos 507SH روانه‎ی این بازار کرده است. از آن‎جایی‎که این گوشی از نوع اندروید وان است، مشخصات فنی آن واقعا چیزی نیست که هیاهو ایجاد کند.

گوشی Aquos 507SH دارای یک صفحه‎ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‎دی و از نوع IGZO با محافظ صفحه‎ی نمایش گوریلا گلس 4 خواهد بود. در بخش سخت‎افزاری چیپست اسنپ‎دراگون 617 به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‎ی داخلی دیده می‎شود که امکان افزایش آن به 200 گیگابایت نیز وجود دارد. دوربین پشتی از نوع 13 مگاپیکسلی، دوربین جلو یک سنسور 5 مگاپیکسلی و یک باتری قابل قبول 3010 میلی‎آمپر ساعتی نیز به چشم خواهد خورد.

هم‎چنین اشاره‎ای به تاییدیه‎ی IP55 و IP58 شده ولی چون منبع این خبر به ژاپنی است مشخص نیست که معنای آن چه چیزی است چون گوشی‎ها معمولا یکی از این تاییدیه‎ها را دارند. هنوز خبری در رابطه با قیمت این گوشی به شنیده نمی‎شود ولی چون با یک گوشی اندروید وان روبرو هستیم، قیمت زیادی نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال