اینستاگرام با قابلیت‌های جدید برای ویندوز 10 موبایل به‌روزرسانی شد

زمانی که بحث انتخاب اپلیکیشن به میان می‎آید، افرادی که گوشی‎های هوشمند ویندوزی دارند ممکن است در مقایسه با دوستان اندرویدی و iOS خود، اندکی حس محروم بودن را داشته باشند. در واقع مایکروسافت استور مملو از اپلیکیشن‎های مختلف نیست، ولی اینستاگرام، یکی از محبوب‎ترین اپلیکیشن‎های اجتماعی، به نظر می‎رسد که سعی می‎کند کاربران ویندوز […]

زمانی که بحث انتخاب اپلیکیشن به میان می‎آید، افرادی که گوشی‎های هوشمند ویندوزی دارند ممکن است در مقایسه با دوستان اندرویدی و iOS خود، اندکی حس محروم بودن را داشته باشند. در واقع مایکروسافت استور مملو از اپلیکیشن‎های مختلف نیست، ولی اینستاگرام، یکی از محبوب‎ترین اپلیکیشن‎های اجتماعی، به نظر می‎رسد که سعی می‎کند کاربران ویندوز موبایل 10 را راضی نگه دارد. این شرکت بعد از نگه‎داشتن اپلیکیشن خود در یکی از طولانی‎ترین نسخه‎های بتا، سرانجام اپلیکیشن کاملی از اینستاگرام را برای دستگاه‎های ویندوز 10 ارائه داده است. همین چند وقت پیش، این شبکه‎ی اجتماعی که صاحب آن فیس‎بوک است قابلیت زوم کردن را برای کاربران موبایل ارائه داد و حالا، صاحبان گوشی‎های ویندوزی نیز می‎توانند در این لذت سهیم شوند.

اینستاگرام با قابلیت‌های جدید برای ویندوز 10 موبایل به‌روزرسانی شد

زمانی که شما این به‎روزرسانی را برای تبلت یا گوشی‎هوشمند دارای ویندوز 10 خود دانلود می‎کنید، قادر به این خواهید بود در حین گردش در اینستاگرام به داخل تصاویر نیز زوم کنید. با توجه به این‎که اکثر تصاویر به منظور وارد کردن فشار کمتر به سرورها فشرده هستند، ممکن است به هنگام زوم به نسبت جزئیات ریز بیشتر با پدیده‎ی پیکسلی شدن روبرو باشید. با وجود این حقیقت که اینستاگرام حداکثر رزولوشن مجاز را افزایش داده و از سال قبل از تصاویری با نسبت‎های تصویر مختلف پشتیبانی می‎کند، با این‎حال تصاویری که از حالت افقی یا از غذای خود گرفته‎اید از نمای نزدیک به همان فوق‎العادگی تصویر اصلی نیستند.

علاوه بر امکان زوم کردن، این به‎روزرسانی شامل قابلیت مدیریت نظرات نیز می‎شود تا بتوانید نسبت به نظراتی که برای تصاویر شما ارسال می‎شود، کمی کنترل داشته باشید. به عبارت دیگر، این قابلیت کمک به کاهش رفتار ناسزاگویی و به طور کلی مسخره کردن می‎کند. این نسخه‎ی جدید از اینستاگرام هم‎چنین به شما اجازه می‎دهد رنگ فونت خود را، با استفاده از قابلیت Stories که مشابه با ویژگی موجود در اپلیکیشن اسنپ‎چت است، تغییر دهید.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال