هوش مصنوعی اینستاگرام امکان تغییر پس زمینه را در استوری فراهم می کند

ابزار هوش مصنوعی جدید اینستاگرام به کاربران آمریکایی اجازه می دهد تا پس زمینه تصاویر در استوری را به دلخواه تغییر دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احمد الداله، سرپرست بخش هوش مصنوعی مولد متا با معرفی این ویژگی حدید در تردز اعلام کرد با کمک این قابلیت امکان تغییر پس زمینه […]

ابزار هوش مصنوعی جدید اینستاگرام به کاربران آمریکایی اجازه می دهد تا پس زمینه تصاویر در استوری را به دلخواه تغییر دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احمد الداله، سرپرست بخش هوش مصنوعی مولد متا با معرفی این ویژگی حدید در تردز اعلام کرد با کمک این قابلیت امکان تغییر پس زمینه در استوری وجود خواهد داشت. طبق تصاویر منتشر شده آیکون جدیدی در بخش استوری قرار گرفته که با کمک ابزار جدید می توان بک گراند استوری ها را تغییر داد. در این بخش با استفاده از دستورات کاربران پس زمینه تغییر کرده و حتی امکان نوشتن دستورات جدید توسط کاربران وجود دارد.

در زمان استفاده از این ویژگی روی تصاویر استوری عبارت Try it قرار میگیرد تا کاربران دیگر را به استفاده از این ویژگی ترغیب کند. همچنین دیگر کاربران نیز از تغییرات ایجاد شده در پس زمینه با کمک ابزار هوش مصنوعی مطلع شوند. اینستاگرام اخیرا قابلیت های جدیدی را برای این شبکه اجتماعی رونمایی کرده است. یکی از آنها امکان ارسال نوت های ویدئویی ۲ ثانیه ای بوده که در مرحله آزمایش قرار دارد.

همچنین ویژگی دیگری برای تشخیص پست های اسپم و کاربران غیرواقعی طراحی شده که به زودی منتشر خواهد شد. در حال حاضر اسنپ چت نیز این ویژگی را برای کاربران ارائه کرده است. البته در این ویژگی کاربران با کمک هوش مصنوعی تصاویری را تولید کرده و آن را برای دوستان خود به اشتراک می گذارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال