معرفی هواوی  Enjoy 70؛ گوشی جدید مجهز به باتری و نمایشگر بزرگ با دوربین دوگانه

هواوی از گوشی جدید هوشمند خود به نام  Enjoy 70 رونمایی کرد. این گوشی با قیمت مناسب و باتری نسبتاً بزرگ می‌تواند یکی از گوشی‌های پرطرفدار و جایگزین نسل قبلی به شمار بیاید. به گزارش سرویس اخبار و فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی هواوی Enjoy 70 توسط این شرکت در بازار چین رونمایی شد. این […]

هواوی از گوشی جدید هوشمند خود به نام  Enjoy 70 رونمایی کرد. این گوشی با قیمت مناسب و باتری نسبتاً بزرگ می‌تواند یکی از گوشی‌های پرطرفدار و جایگزین نسل قبلی به شمار بیاید.

به گزارش سرویس اخبار و فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی هواوی Enjoy 70 توسط این شرکت در بازار چین رونمایی شد. این گوشی هوشمند دارای شباهت‌هایی در طراحی با سری پیش است و از لحاظ مشخصات فنی یک گوشی میان رده محسوب می‌شود. نسل قبل گوشی‌های اندوی توانست در جلب توجه مخاطبان به موفقیت دست پیدا کند و اکنون مدل جدید این گوشی نیز با نمایشگر جذاب و باتری بزرگتر عرضه شده است.

گوشی  Enjoy 70 مجهز به نمایشگر ۶.۷۵ اینچی از نوع ال سی دی است که به نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز خواهد بود. تراشه قدیمی Kirin 710A در این گوشی استفاده شده و به همین دلیل نمی‌تواند با فناوری‌های مربوط به اینترنت 5G سازگار باشد. به دلیل قیمت پایین پردازنده استفاده شده در این دستگاه قیمت کلی گوشی نیز کاهش پیدا کرده است. هواوی در این گوشی از ۸ گیگابایت رم حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۰ گیگابایتی استفاده کرده است. همچنین یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ وات انرژی این گوشی را تامین می‌کند.

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در بخش جلوی Enjoy 70 قرار دارد و دوربین‌های پنل پشتی نیز شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. حسگر اثر انگشت آن در لبه کناری دستگاه قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال