InWatch و Meizu یک ساعت هوشمند به قیمت 65 دلار عرضه می کنند

تلفن هوشمندMeizu MX4 چند ساعت پیش بصورت رسمی معرفی شد، اما این تلفن هوشمند، تنها محصول این شرکت نیست که امروز رونمایی شده است. این شرکت امروز یک ساعت هوشمند نیز با همکاری InWatch برای تکمیل آخرین گوشی هوشمند خود معرفی کرد. این دو شرکت به صورت تیمی از ساعت هوشمند InWatch MX4 رونمایی کردند. این ساعت […]

تلفن هوشمندMeizu MX4 چند ساعت پیش بصورت رسمی معرفی شد، اما این تلفن هوشمند، تنها محصول این شرکت نیست که امروز رونمایی شده است. این شرکت امروز یک ساعت هوشمند نیز با همکاری InWatch برای تکمیل آخرین گوشی هوشمند خود معرفی کرد.

این دو شرکت به صورت تیمی از ساعت هوشمند InWatch MX4 رونمایی کردند. این ساعت هوشمند مانند موتو 360 گرد بوده و از فلز ساخته شده و پوششی از یاقوت کبود بر روی آن نصب شده است.

gsmarena_002

طراحی این ساعت هوشمند برای استفاده مرد و زن مناسب است. این ساعت می تواند همگام سازی یادآوری، همچنین تایمر و زنگ ساعت را با MX4 تنظیم کند. هیچ اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش و رزولوشن آن وجود ندارد ولی Meizo گفته است که باتری آن می تواند 3 تا 6 ماه دوام داشته باشد.

همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه یک باتری اضافی در بسته خواهد داشت، در دست نیست و احتمالا برای تعویض باتری نیاز باشد تا با نمایندگی آن در ارتباط باشید.

نسخه InWatch MX4 به رنگ های طلایی، مشکی و نقره ای با قیمت 65 دلار (399 RMB) عرضه می شود. (اگر بخواهید این ساعت را در یک بسته به همراه Meizu MX4 دریافت کنید)

gsmarena_004

 لینک کوتاه | منبع: blog.gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال