گزارش: در آیفون 7 اپل دیگر خبری از برآمدگی لنز دوربین و خطوط آنتن روی قاب نخواهد بود

این روزها به قدری شایعات و خبرهای مختلفی در مورد آیفون 4 اینچی اپل منتشر شده است که بسیاری فراموش کرده‌اند که اپل گوشی مهم‌تری را نیز در شهریورماه سال آینده معرفی خواهد کرد. گزارش جدید منتشر شده نشان می‌دهد آیفون 7 اپل تغییرات مهمی را در بخش ظاهری خود خواهد داشت. آیفون 7 شاید […]

این روزها به قدری شایعات و خبرهای مختلفی در مورد آیفون 4 اینچی اپل منتشر شده است که بسیاری فراموش کرده‌اند که اپل گوشی مهم‌تری را نیز در شهریورماه سال آینده معرفی خواهد کرد. گزارش جدید منتشر شده نشان می‌دهد آیفون 7 اپل تغییرات مهمی را در بخش ظاهری خود خواهد داشت.

آیفون 7 شاید در نگاه اول شباهت بسیاری به آیفون 6اس داشته باشد اما اپل قصد دارد تغییرات ویژه‌ای را در آن به وجود آورد. ابتدا اپل در آیفون 7 از برآمدگی لنز دوربین کم می‌کند؛ بنابراین دیگر شاهد برآمدگی دوربین آیفون نخواهیم بود و بعد از این مهم‌ترین تغییر ایجاد شده حذف خطوط آنتن بر روی قاب گوشی خواهد بود. البته خطوط آنتن آیفون 7 به طور کامل حذف نخواهد شد بلکه مکان آن‌ها تغییر خواهد کرد. همان‌طور که در عکس فرضی مشاهده می‌کنید، اپل خطوط آنتن آیفون 7 را در قسمت بالا و پایین قاب تا گوشه‌ها ادامه داده اما آن را به طور کامل و موازی در بدنه‌ی پشتی گوشی همانند آیفون 6اس تعبیه نکرده است.

اطلاعاتی که امروز از آیفون 7 منتشر شده‌اند از منبع قابل اعتمادی کسب شده و می‌توان گفت که طراحی آیفون 7 دچار کمی تغییر خواهد بود. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دو گوشی بزرگ اپل خواهند بود که در شهریور یا مهرماه سال ‌آینده معرفی خواهند شد؛ انتظار می‌رود آیفون 7 پلاس دارای دوربینی دوگانه باشد. فعلا مشخص نیست که آیا تغییرات ظاهری ایجاد شده از جمله کاهش برآمدگی دوربین بر ضخامت و ابعاد گوشی تاثیرگذار خواهد بود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال