ایرانسل به دارندگان پروانه تلویزیون تعاملی پیوست!

اپراتور دوم ارتباطی پروانه راه‌اندازی و بهره‌برداری آزمایشی تلویزیون تعاملی را از سازمان صداوسیما دریافت کرد. در این پروانه مجوز فعالیت در حوزه خدمات تلویزیونی مبتنی بر پروتکل اینترنتی (IPTV  و یاOTT) در دوره اول شامل آماده‌سازی زیرساخت، آزمودن و بهره‌برداری آزمایشی به ایرانسل اعطا شده است. اپراتور ایرانسل به زودی اپلیکیشن تلویزیون تعاملی را […]

اپراتور دوم ارتباطی پروانه راه‌اندازی و بهره‌برداری آزمایشی تلویزیون تعاملی را از سازمان صداوسیما دریافت کرد.

در این پروانه مجوز فعالیت در حوزه خدمات تلویزیونی مبتنی بر پروتکل اینترنتی (IPTV  و یاOTT) در دوره اول شامل آماده‌سازی زیرساخت، آزمودن و بهره‌برداری آزمایشی به ایرانسل اعطا شده است.

اپراتور ایرانسل به زودی اپلیکیشن تلویزیون تعاملی را ارائه خواهد کرد تا تمامی علاقه‌مندانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند، بتوانند مجموعه گسترده‌ای از محتوای صوتی و تصویری، اعم از پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صداوسیما، شبکه نمایش خانگی، پخش آنلاین برنامه‌های فرهنگی، هنری و… را از این طریق دریافت کنند.

مشترکان با استفاده از این سرویس با نام تجاری لنز (Lenz) قادر خواهند بود پخش برنامه‌های زنده را متوقف یا به عقب بکشند، به مدت محدود به آرشیو برنامه‌ها دسترسی داشته باشند، برنامه‌های زنده را ضبط نموده، محتوا را طبقه‌بندی کرده و دسترسی به آنها را کنترل کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال