جزئیات افشای اطلاعات اپراتور دوم از زبان وزیر ارتباطات

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افشای اطلاعات ایرانسل ازطریق ‘یک فرد متخلف در یک نهاد امنیتی’ خبر داد و جزئیاتی را در مورد آن ارائه داد. طبق گفته واعضی، اطلاعات فاش شده تازه نیشتند، بلکه اطلاعاتی هستند که 2سال و نیم قبل از سوی فردی متخلف در یکی از نهادهای امنیتی فاش […]

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افشای اطلاعات ایرانسل ازطریق ‘یک فرد متخلف در یک نهاد امنیتی’ خبر داد و جزئیاتی را در مورد آن ارائه داد.

طبق گفته واعضی، اطلاعات فاش شده تازه نیشتند، بلکه اطلاعاتی هستند که 2سال و نیم قبل از سوی فردی متخلف در یکی از نهادهای امنیتی فاش شده و چیز تازه ای نیست . در واقع قضیه از این قرار است که ‌دو سال و نیم پیش یکی از اپراتورهای تلفن همراه همه اطلاعات مشترکان خود را بنا به درخواست یکی از نهادهای امنیتی در اختیار این نهاد قرار داد که فردی متخلف در این نهاد با آگاهی از وجود اطلاعات مشترکان این اپراتور اقدام به فروش آن ها به مبالغ ناچیزی کرد و اطلاعات همان زمان فاش شد.

این اطلاعات مجددا در روز های اخیر توسط افرادی به وسیله یک ربات در تلگرام برملا شد که در نهایت این ربات مسدود شده و جلوی فعالیت آن گرفته شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه تصریح کرد: اپراتور ایرانسل شکایت از فردی که اطلاعات را فاش کرده، در دستور کار خود قرارداده است و آن را تا به سرانجام رسیدن پیگیری خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال