اکسپریا Z5 Plus به نمایشگری با رزولوشن 4K مجهز می‌شود

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده سونی می‌تواند اولین کمپانی سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند باشد که گوشی را با نمایشگری 4K عرضه می‌کند. بنابراین اکسپریا +Z5 دارای نمایشگری خواهد بود که رزولوشن 2160x 3840 را خواهد داشت. بنابراین باید شاهد چیپست قدرت‌ مندی همچون اسنپدراگون 810 برای این گوشی باشیم. این چیپست برای دو گوشی جدید سونی اکسپریا […]

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده سونی می‌تواند اولین کمپانی سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند باشد که گوشی را با نمایشگری 4K عرضه می‌کند. بنابراین اکسپریا +Z5 دارای نمایشگری خواهد بود که رزولوشن 2160x 3840 را خواهد داشت. بنابراین باید شاهد چیپست قدرت‌ مندی همچون اسنپدراگون 810 برای این گوشی باشیم. این چیپست برای دو گوشی جدید سونی اکسپریا Z5 و Z5 کامپکت نیز شایعه شده است.

اگر شایعه‌ی بالا درست باشد طبیعتا باید منتظر صفحه نمایشی 5.5 اینچی به بالا باشیم. اگر صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ باشد، تراکم پیکسلی که در گوشی شاهد خواهیم بود 801 پیکسل در اینچ می‌باشد. این تراکم پیکسلی تنها بر روی چیپست اسنپدراگون 810 قابل اجرا می‌باشد که البته مصرف باتری فوق العاده زیادی را خواهد داشت.

سونی در اکثر محصولات خود تنها از رزولوشن فول اچ دی استفاده کرده است. شاید تبلت اکسپریا Z4 Plus یکی از معدود محصولات ارائه شده توسط سونی باشد که دارای رزولوشن WQXGA 2560 x 1600 می‌باشد.

شاید دیدن یک گوشی هوشمند در اوایل سال 2016 با چنین رزولوشنی یک رویا بیشتر نباشد اما بر  طبق اطلاعات منتشر شده سونی ممکن است این رویا را به واقعیت تبدیل کند. حال این که چنین صفحه نمایشی با سایز نسبتا کوچک چه فایده‌ای را برای کاربر خواهد داشت هنوز مشخص نیست!

اکسپریا Z5 Plus به نمایشگری با رزولوشن 4K مجهز می‌شود

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال