سال 2018 منتظر نسخه‌ی آزمایشی شبکه‌ی 5G با سرعت 20Gbps باشید

طبق آخرین اطلاعاتی که نوسط اتحادیه بین‌المللی مخابرات منتشر شده، کاربران می‌توانند نسخه‌ی آزمایشی از شبکه‌ی اینترنت 5G را با پهنای باند 20 گیگابیت برثانیه تجربه نمایند. همچنین این اتحادیه قصد دارد تا با همکاری مراکز مخابراتی کشورهای مختلف، شبکه‌ی 5G را تا سال 2020 تجاری و نهایی نماید. پهنای باند 20Gbps، چیزی که قرار است حداقل سرعت […]

طبق آخرین اطلاعاتی که نوسط اتحادیه بین‌المللی مخابرات منتشر شده، کاربران می‌توانند نسخه‌ی آزمایشی از شبکه‌ی اینترنت 5G را با پهنای باند 20 گیگابیت برثانیه تجربه نمایند. همچنین این اتحادیه قصد دارد تا با همکاری مراکز مخابراتی کشورهای مختلف، شبکه‌ی 5G را تا سال 2020 تجاری و نهایی نماید.

پهنای باند 20Gbps، چیزی که قرار است حداقل سرعت شبکه‌ی 5G باشد، به قدری سریع است که کاربران می‌توانند یک فیلم 4K را در عرض 10 ثانیه دانلود نمایند. همچنین این سرعت، این امکان را برای طرح Internet of Things فراهم می‌کند که کاربران بتوانند با فاصله‌های کیلومتری، از پهنای باندی با میانگین 100Mbps بهره‌مند شوند.

IMT-2020، نامی که قرار است به صورت بین‌المللی برای شبکه‌ی 5G انتخاب شود و اتحادیه بین‌المللی مخابرات یا ITU، قصد دارد تا برای اولین بار از این شبکه در المپیک زمستانی 2018 که در شهر پیونگ‌چانگ برگزار می‌شود، استفاده نماید. Korea Times نیز قرار است به عنوان اسپانسر این مسابقات، از شبکه‌ی 5G برای پخش سراسری مسابقات استفاده نماید و از سال 2019 نیز این شبکه‌ در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال