رنگ مشکی براق آیفون 7 به‌راحتی خش برمیدارد

یکی از ویژگی‌های جدید آیفون 7، رنگ مشکی براق آن بوده که تاکنون در میان هیچ‌کدام از آیفون‌های این شرکت دیده نشده است. طبیعتا براق بودن رنگ مشکی آیفون 7 و 7 پلاس می‌تواند به هرچه زیباترشدن این محصول جذاب کمک کند و به گفته‌ی شرکت اپل، برای براق کردن این رنگ، 9 مرحله‌ی مختلف روکش […]

یکی از ویژگی‌های جدید آیفون 7، رنگ مشکی براق آن بوده که تاکنون در میان هیچ‌کدام از آیفون‌های این شرکت دیده نشده است. طبیعتا براق بودن رنگ مشکی آیفون 7 و 7 پلاس می‌تواند به هرچه زیباترشدن این محصول جذاب کمک کند و به گفته‌ی شرکت اپل، برای براق کردن این رنگ، 9 مرحله‌ی مختلف روکش سازی صورت گرفته است.

طبیعتا تمامی ویژگی‌های گفته شده برای این رنگ مشکی جذاب، می‌تواند هر کاربری را برای خرید آن ترغیب کند. البته باید در نظر داشت که برای خرید رنگ مشکی براق آیفون 7 و 7 پلاس فقط باید مدل‌های 128 و 256 گیگابایتی را خریداری کرد.

حال اپل یکی دیگر از معایب این رنگ را یادآور شده است. ساکنان کوپرتینو در وب‌سایت رسمی خود عنوان کردند که رنگ مشکی برای آیفون 7 ممکن است به محیط پیرامون خود حساس باشد و برای کسانی که در این مورد نگرانی‌هایی دارند، خرید کیف جداگانه توصیه شده است. این بدان معناست که رویآیفون 7 و 7 پلاس با  رنگ مشکی براق خیلی زود خش می‌افتد و بهتر است برای جلوگیری از آن، کیف جداگانه خریداری کنید که البته هیچ‌کدام از این راه‌حل‌ها نمی‌تواند راه‌حلی مناسب تلقی شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال