کینگ‌مکس فروش حافظه‌های رم ZEUS DDR4 را آغاز کرد

همزمان با ورود به فصل بهار و برای رقابیت با شرکت‌های دیگر، شرکت بزرگ کینگ‌مکس که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان حافظه‌های رم و حافظه‌های جانبی می‌باشد، از جدیدترین حافظه‌های رم خود با نام ZEUS DDR4 رونمایی کرده و قصد دارد آنها را در رنگ‌های متنوع و مختلف وارد بازار نماید. قدرت بالا و همینطور و سیستم خنک‌کنندگی […]

همزمان با ورود به فصل بهار و برای رقابیت با شرکت‌های دیگر، شرکت بزرگ کینگ‌مکس که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان حافظه‌های رم و حافظه‌های جانبی می‌باشد، از جدیدترین حافظه‌های رم خود با نام ZEUS DDR4 رونمایی کرده و قصد دارد آنها را در رنگ‌های متنوع و مختلف وارد بازار نماید. قدرت بالا و همینطور و سیستم خنک‌کنندگی بسیار خوب این رم‌ها با وجود هیت‌سینک‌های با کیفیت، از ویژگی‌های اصلی این محصولات به حساب می‌آیند. سازندگان قصد دارند این محصولات را در مدل‌های مختلف و با سرعت‌های 2800، 3000 و 3200 مگاهرتز و در حجم‌های 4، 8 و 16 گیگابایت در اختیار کاربران قرار دهند.

امکان استفاده از این رم‌ها به صورت دوکاناله نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند با به کارگیری دو ماژول 16 گیگابایتی، از سرعتی فوق‌العاده بالا برخوردار شوند. همزمان با عرضه‌ی این محصولات، سازندگان خط رم‌های ZEUS DDR3 را نیز با مدل‌هایی جدید و با سرعت‌های 1600، 1866 و 2100 مگاهرتز گسترش داده و تمامی آنها را با توانایی پردازش در ولتاژها و تاخیر زمانی‌های پایین، آماده‌ی اورکلاک نیز نموده است. هدف اصلی کینگ‌مکس از تولید این حافظه‌های رم، ترغیب خریداران به ارتقاء دادن سیستم و دعوت آنها به استفاده از پلتفرم Skylake اعلام شده و سازندگان نیز تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند این محصولات را به اندازه‌ی کافی قدرتمند و زیبا طراحی کنند که توجه کاربران جلب گردد.

در کنار این حافظه‌های رم، یکی دیگری از بهترین محصولاتی که کینگ‌مکس آن را معرفی کرده، حافظه‌های فلش فوق باریک PJ-05 OTG می‌باشد که در اندازه‌های 3.2×1.2×0.7 سانتی‌متر تولید شده و اگر مراقب آن نباشید، احتمال گم شدن آن نیز وجود دارد! البته در مورد ظرفیت این حافظه‌ها جای نگرانی نیست و سازندگان قصد دارند آنها را در حجم‌های مختلف تولید نمایند تا حق انتخاب بیشتری نیز وجود داشته  باشد. اما یکی از مواردی که سبب شده تا حافظه‌های PJ-05 OTG مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد، پشتیبانی همزمان این حافظه‌ از رابط‌های USB و Micro USB می‌باشد و این یعنی کاربران به سادگی می‌توانند این حافظه را به کامپیوتر شخصی و یا گوشی‌هوشمند خود متصل نمایند.

فصل بهار می‌تواند بهترین زمان برای خرید بسیاری از قطعات کامپیوتری باشد و به دنبال همین موضوع هم شرکت کینگ‌مکس در بحبوحه‌ و جدال شرکت‌های مختلف بر سر معرفی هاردهای جامد سریع‌تر، سازندگان از هاردهای جامد بسیار ارزان‌قیمت SATAIII SSD SMQ رونمایی نموده‌اند که از تکنولوژی TLC NAND Flash در آن استفاده شده و در حجم‌های 120، 240 و 480 گیگابایتی تولید خواهند شد. البته باید اشاره داشته باشیم که این هارد جامد با اتصال از طریق رابط SATA III به سیستم کاربران نمی‌تواند آن سرعتی که تصور می‌کنید را داشته باشد، اما وجود حافظه‌های TLC NAND Flash می‌تواند عملکرد بسیار بهتر آن از هاردهای مکانیکی بازار را تضمین نماید. همچنین این هاردها می‌تواند مناسب بسیاری از افرادی که تنها به دنبال سیستمی سریع هستند، مناسب باشد و شاید در آینده نیز شاهد به کارگیری آنها در بسیاری از محصولات پایین‌رده بازار باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال