آیا پرچم‌دار جدید ال‌جی، G4 به اندازه‌ی G3 موفق خواهد شد؟

کمنر از دو هفته به معرفی رسمی و کامل پرچم‌دار جدید شرکت ‌ال‌جی، G4، باقی مانده و در این مدت، تصاویری رسمی از این گوشی‌هوشمند در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته تا شایعات محصولات دیگر پشت سری این گوشی‌هوشمند نباشد. اما چند سال مهم وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود. پیش از هر چیزی، […]

کمنر از دو هفته به معرفی رسمی و کامل پرچم‌دار جدید شرکت ‌ال‌جی، G4، باقی مانده و در این مدت، تصاویری رسمی از این گوشی‌هوشمند در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته تا شایعات محصولات دیگر پشت سری این گوشی‌هوشمند نباشد. اما چند سال مهم وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود.

پیش از هر چیزی، یکی از تحلیلگران کره‌ای به تعدادی از این سوالات پاسخ داده که بسیار جالب به نظر می‌رسند. با توجه به The Korea Herald، این تحلیلگر اعلام کرده که محصول جدید ال‌جی، تلفنی شگفت‌انگیز خواهد بود اما نمی‌تواند به اندازه‌ی G3 (که فروش آن 10 میلیون دستگاه بود) موفق ظاهر شود و بیش از آن فروش داشته باشد چرا که گوشی‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge و همینطور گوشی‌هوشمند One M9 فروش بسیار خوبی در بازار داشته‌اند و در حال حاضر با اشباع شدن بازار، شرایط برای فروش یک پرچم‌دار دیگر چندان مناسب نخواهد بود.

اما در مورد اینکه تراشه‌ی Snapdragon 808 در این گوشی‌هوشمند به کار رفته باشد، نقریبا مطمئن شده‌ایم ولی این موضوع هنوز قطعی نیست. با این‌وجود، یکی دیگر از تحلیلگران کشور کره معتقد است که اگر LG به جای تراشه‌ی Snapdragon 810 از Snapdragon 808 استفاده کند، حرکتی ریسک‌پذیر از ال‌جی می‌باشد چرا که باعث می‌شود محصول جدید این شرکت، نتواند به اندازه‌ی سایر محصولات بازار قدرتمند باشد.

مواردی که تا الآن به صورت رسمی توسط خود ال‌جی تایید شده‌اند، شامل دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، دوربین دوم 8 مگاپبکسلی، صفحه‌نمایش 5.5-اینچی با وضوح تصویر 2K، بدنه‌ی چرمی و البته تولید چند مدل با بدنه‌ی پلاستیکی می‌شوند و هنوز اطلاعات رسمی و قطعی بیشتری در مورد این گوشی‌هوشمند در دست نیست.

باید تا 28 آوریل منتظر معرفی این محصول ماند اما آیا شما نیز فکر می‌کنید که G4 نمی‌تواند همچون G3 موفق شود؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال