حجیم‌ترین عکس گرفته شده تاکنون 46 ترابایت حجم دارد

بزرگ‌ترین عکس‌های گرفته شده در دنیا هر روز در حال افزایش هستند، اما عکسی که جدیدا از رشته‌ کوه‌های آلپ گرفته شده به نظر می‌رسد فعلا رقیبی نخواهد داشت. این عکس به قدری حجیم است که نمی‌توان آن را بر روی کامپیوتر‌ها و هارد درایور‌های امروزی ذخیره کرد. گرفتن این عکس حدود دو هفته زمان […]

بزرگ‌ترین عکس‌های گرفته شده در دنیا هر روز در حال افزایش هستند، اما عکسی که جدیدا از رشته‌ کوه‌های آلپ گرفته شده به نظر می‌رسد فعلا رقیبی نخواهد داشت. این عکس به قدری حجیم است که نمی‌توان آن را بر روی کامپیوتر‌ها و هارد درایور‌های امروزی ذخیره کرد. گرفتن این عکس حدود دو هفته زمان برده و حجم نهایی آن به 46 ترابایت رسیده است. شما می‌توانید در این عکس هر چه قدر که می‌خواهید زوم کنید تا جزئی‌ترین نکات موجود در عکس را از دست ندهید. با زوم کردن عکس کیفیت این عکس هیچ تغییری نمی‌کند و می‌توان گفت که قابلیت زوم بی‌نهایت در این عکس گنجانده شده است.

برای گرفتن این عکس به 70 هزار عکاس مختلف نیاز بوده که سر دسته‌ی این عکاسان آقای Filippo Blengini بوده است. این عکس 46 ترابایتی حدود 365 گیگا پیکسل را در خود جای داده و با رکورد قبلی که 70 گیگاپیکسل بوده است فاصله‌ی بسیار زیادی دارد. همانطور که می‌توان حدس زد این عکس با کمک تجهیزات کمپانی Canon گرفته شده است.

گرفتن این عکس حدود 15 روز زمان برده و علاوه بر آن حدود دو ماه نیز بعد از گرفتن عکس برای ویرایش نهایی آن وقت گذاشته شده است. دوربین استفاده شده برای این عکس EOS 70D Canon بوده است. برای دیدن کامل این عکس 46 ترابایتی به صورت پاناروما می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال