این دوربین ضدآب به خوبی دوربین‌های GoPro است؛ اما فقط 48 دلار قیمت دارد!

دوربین GoPro HERO4 دوربینی فوق‌العاده با امکانات بسیار ویژه است اما قیمت 360 دلاری این دوربین باعث شده تا کمتر کسی از آن به عنوان جایگزین دوربین‌های گوشی‌های‌هوشمند صحبتی کند. از سوی دیگر، دوربین ضد آب  Cymas P 2.0  با داشتن قیمت تنها 48 دلار به همراه لنز 170 درجه‌ای و 16 ابزار مختلف درون جعبه، […]

دوربین GoPro HERO4 دوربینی فوق‌العاده با امکانات بسیار ویژه است اما قیمت 360 دلاری این دوربین باعث شده تا کمتر کسی از آن به عنوان جایگزین دوربین‌های گوشی‌های‌هوشمند صحبتی کند. از سوی دیگر، دوربین ضد آب  Cymas P 2.0  با داشتن قیمت تنها 48 دلار به همراه لنز 170 درجه‌ای و 16 ابزار مختلف درون جعبه، می‌تواند جایگزین مناسبی برای دوربین‌های گران‌قیمت به حساب آید.

از ویژگی‌های قابل ملاحظه‌ی این دوربین می‌توان به نمایشگر 2 اینچی اچ‌دی، لنزهای 170 درجه‌ای و 6 لایه‌ی لنز شیشه‌ای اشاره کرد. تمامی ویژگی‌های نام برده باعث می‌شوند تا تصاویر شما زیباتر و واضح‌تر ضبط شوند. اگر هم از جمله کسانی هستید که به ورزش‌های آبی اهمیت می‌‌دهید، این دوربین ضد آب می‌تواند وسیله‌ای بسیار مناسب برای ثبت خاطرات شما باشد. با این دوربین تا عمق 30 متری نیز می‌توان تصاویر را ضبط کرد و تمامی دکمه‌های آن به طور کامل در زیر آب نیز کار می‌کند.

دوربین یاد شده، می‌تواند تصاویر را با کیفیت فول‌اچ‌دی و 30 فریم در ثانیه و یا با رزولوشن 720p و 60 فریم در ثانیه ضبط کند. امکان ضبط تصاویر با کیفیت‌های WVGA  و VGA هم در این دوربین میسر شده تا در هر لحظه بتوانید خاطرات خود را ثبت کنید. علاوه‌براین، پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی تا سقف 32 گیگابایت و قابلیت پیش نمایش تصاویر ضبط شده بر روی نمایشگر دوربین هم از دیگر امکانات این دوربین 48 دلاری به حساب می‌آید.

در این دوربین باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1050 میلی آمپر ساعتی قرار گرفته که امکان ضبط تصاویر به مدت 3 ساعت را فراهم می‌آورد. این بدان معناست که احتمالا خود شما قبل از به اتمام رسیدن باتری از ضبط ویدئو خسته شده و آن را به شارژ خواهید زد. 16 وسیله‌ی جانبی مختلف هم در این دوربین گنجانده شده تا در شرایط مختلف، نظیر کوهنوردی، شنا، رانندگی و … به کمک شما بیایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال