ال‌جی در طراحی G6 از فلز براق برای پشت گوشی استفاده کرده است

هفته‌ی گذشته، چندین تصویر از طراحی گوشی‌هوشمند جی‌ 6 ال‌جی فاش شد. یکی از این تصاویر بدنه‌ی براق گوشی را به رخ می‌کشید در حالی که دیگری، تصویر گوشی را از تمام زوایا نمایان کرد. بدون شک ال‌جی با استفاده از چیپست اسنپ‌دراگون 821 ضرر بزرگی را به خود متحمل خواهد کرد در حالی که […]

هفته‌ی گذشته، چندین تصویر از طراحی گوشی‌هوشمند جی‌ 6 ال‌جی فاش شد. یکی از این تصاویر بدنه‌ی براق گوشی را به رخ می‌کشید در حالی که دیگری، تصویر گوشی را از تمام زوایا نمایان کرد. بدون شک ال‌جی با استفاده از چیپست اسنپ‌دراگون 821 ضرر بزرگی را به خود متحمل خواهد کرد در حالی که رقیب اصلی این گوشی، گلکسی اس 8 از چیپست اسنپ‌دراگون 835 استفاده خواهد کرد. چیپست اسنپ‌دراگون 821 بارها و بارها ثابت کرده که یکی از بهترین چیپست‌های موجود در بازار است اما برای یک گوشی پرچم‌دار که در سال 2017 عرضه می‌شود قطعا چیپست به‌روزتر بهتر خواهد بود.

امروز بار دیگر تصویر جدیدی از گوشی هوشمند LG G6 منتشر شده که این گوشی را در کاور Ringke به نمایش می‌گذارد. این تصویر اثبات می‌کند که تصویر براق گوشی G6 که چند روز پیش خبر آن را منتشر کردیم درست بوده است. در تصاویر منتشر شده‌ی امروز، هیچ‌گونه دکمه‌ی فیزیکی دیده نمی‌شود و ماژول فلش نیز، در میان دوربین دوگانه‌ی گوشی قرار گرفته‌ است. در قسمت پایینی دوربین دوگانه‌ی گوشی، حسگر اثر انگشت دیده می‌شود و پایین‌تر از آن، لوگوی شرکت ال‌جی قرار گرفته است.

در سمت چپ گوشی، دکمه‌ی تنظیم صدا و پاور قرار گرفته و در سمت راست، درگاه سیم‌کارت تعبیه شده است. در قسمت بالایی گوشی خط آنتن و درگاه 3.55 میلی‌متری صدا گنجانده شده و در قسمت تحتانی درگاه یو‌اس‌بی Type-C قرار گرفته است. براساس تصاویر منتشر شده‌ی امروز، دو رنگ نقره‌ای و مشکی برای این گوشی در نظر گرفته شده اما بعید است که عرضه‌ی گوشی به این دو رنگ محدود باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال