گزارشات از جزئیات لوازم جانبی گلکسی S7 سامسونگ می‌گویند

به تازگی اطلاعات جدیدی از لوازم جانبی رسمی شرکت سامسونگ برای گوشی پرچم‌دار آینده این شرکت یعنی گلکسی اس 7 سامسونگ در رسانه‌های خبری درز پیدا کرده است. بر اساس خبرهای منتشر شده این کمپانی کره‌ای در کنار گوشی پرچم‌دار خود از لوازم جانبی همچون S View Cover و Glitter Cover به همراه Clear View Cover و  Keyboard […]

به تازگی اطلاعات جدیدی از لوازم جانبی رسمی شرکت سامسونگ برای گوشی پرچم‌دار آینده این شرکت یعنی گلکسی اس 7 سامسونگ در رسانه‌های خبری درز پیدا کرده است. بر اساس خبرهای منتشر شده این کمپانی کره‌ای در کنار گوشی پرچم‌دار خود از لوازم جانبی همچون S View Cover و Glitter Cover به همراه Clear View Cover و  Keyboard Cover در طی مراسم خود به طور رسمی رونمایی خواهد نمود. اطلاعات این لوازم جانبی در بخش زیر قابل مشاهده می‌باشد:

gsmarena_001

این موضوع درست چند روز بعد از رخداد مربوط به @evleaks رخ می‌دهد. در حقیقت در طی این خبر، آشکار شد که شرکت سامسونگ در حال کار کردن بر روی دو نسخه از گوشی گلکسی اس 7 با نام‌های SM-G930A  و SM-G935A می‌‌باشد که یکی از آنها همان گوشی معمولی گلکسی اس 7 بوده و دیگر گلکسی اس 7 اج نام خواهد گرفت. لازم به ذکر است که دو گوشی مزبور در حال گذراندن تست‌های مربوطه از سوی اپراتور AT&T می‌باشند. از طرفی شایعه دیگری نیز به تازگی منتشر شده است که خبر از معرفی این دو گوشی احتمالی در تاریخ 21 فوریه سال 2016 می‌دهد.

با تمام این تفاسیر هنوز اطلاعات بسیار کمی در مورد تجهیز این گوشی(ها) به بدنه‌ای از جنس منیزیوم، درگاه USB Type-C، تکنولوژی لمس سه بعدی و همچنین برخورداری آن از تراشه‌های قدرتمند اگزینوس 8890 سامسونگ و یا اسنپدراگون 820 کوالکام وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال