احتمال معرفی یک گوشی‌هوشمند میان‌رده‌ی دیگر از ال‌جی با نام G4 S

به نظر می‌رسد که ال‌جی همچنان قصد دارد تا محصولات جدیدی را از سری G4 خود معرفی نماید و احتمالا اینبار محصول بعدی این کمپانی کره‌ای، G4 S نام داشته باشد. پس از اینکه گوشی‌هوشمند LG G4c به صورت رسمی معرفی شد، حالا G4 S قرار است با صفحه‌نمایشی بزرگتر و پردازنده‌ای قدرتمندتر عرضه گردد تا کاربران […]

به نظر می‌رسد که ال‌جی همچنان قصد دارد تا محصولات جدیدی را از سری G4 خود معرفی نماید و احتمالا اینبار محصول بعدی این کمپانی کره‌ای، G4 S نام داشته باشد. پس از اینکه گوشی‌هوشمند LG G4c به صورت رسمی معرفی شد، حالا G4 S قرار است با صفحه‌نمایشی بزرگتر و پردازنده‌ای قدرتمندتر عرضه گردد تا کاربران بتوانند انتخاب‌های بیشتری برای خرید داشته باشند.

البته این گوشی‌هوشمند جدید به هیچ وجه نمی‌تواند با پرچم‌دار ال‌جی مقابله کند، اما سازندگان سعی کرده‌اند تا محصولی قابل قبول و قدرتمند را معرفی کنند. طبق شایعاتی که منتشر شده، G4 S صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی با وضوح تصویر 1080p خواهد داشت. دوربین پشتی این گوشی‌هوشمند نیز سنسوری 8-مگاپیکسلی داشته و همانند G4c، از فوکوس لیزری نیز بهره می‌برد. همچنین سازندگان از یک چیپ قدرتمندتر نسبت به Snapdragon 410 که در G4c استفاده شده، برای G4 S استفاده خواهند کرد که احتمالا این چیپ، Snapdragon 615 با پردازنده‌ای 8-هسته‌ای باشد.

Leaked LG G4 S details - 5.2-inch 1080p screen, octa-core CPU 4 Leaked LG G4 S details - 5.2-inch 1080p screen, octa-core CPU 2 Leaked LG G4 S details - 5.2-inch 1080p screen, octa-core CPU 3

همچنین تصاویری جدید از گوشی‌هوشمند LG G4 S منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول، شباهت‌های بسیاری با برادر بزرگتر خود دارد. هنوز مشخصات فنی و زمان عرضه‌ی این محصول مشخص نشده و ما نیز همچون شما، امیدواریم که به زودی شاهد معرفی این گوشی جدید باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال