این واقعی‌ترین تصویر لو رفته از قاب پشتی گوشی هوآوی P9 است

تنها دو روز دیگر تا معرفی پرچم‌دار بعدی شرکت هوآوی بیشتر باقی نمانده و تصاویر متعددی از این گوشی به صورت ساعتی منتشر می‌شوند. در جدیدترین تصویر منتشر شده از این گوشی به راحتی می‌توان تصویری از قاب پشتی گوشی را دید که هوآوی قصد دارد در روز چهارشنبه از آن رونمایی کند. در این […]

تنها دو روز دیگر تا معرفی پرچم‌دار بعدی شرکت هوآوی بیشتر باقی نمانده و تصاویر متعددی از این گوشی به صورت ساعتی منتشر می‌شوند. در جدیدترین تصویر منتشر شده از این گوشی به راحتی می‌توان تصویری از قاب پشتی گوشی را دید که هوآوی قصد دارد در روز چهارشنبه از آن رونمایی کند. در این تصویر می‌توان نگاهی کامل به دوربین دوگانه‌ی هوآوی P9 انداخت که البته دوگانه بودن دوربین این گوشی مدت‌‌ها قبل توسط خود شرکت تایید شده بود.

علاوه‌بر دوربین دوگانه‌ی گوشی حسگر اثر انگشت آن نیز قابل مشاهده است. از دیگر نکاتی که می‌توان با منتشر شدن این تصویر به آن اشاره کرد نام بردن شرکت Leica برای توسعه و ساخت دوربین هوآوی P9 بوده است.

براساس شایعاتی که در گذشته منتشر شده، پرچم‌دار بعدی هوآوی دارای چیپست Kirin 950 خواهد بود و از نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی پشتیبانی می‌کند. حافظه‌ی رم تعبیه شده در این گوشی 3 گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن نیز 32 گیگابایت شایعه شده است. هوآوی برای گوشی P9 از دوربینی دوگانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و سنسور گنجانده شده برای دوربین جلو نیز 5 مگاپیکسل است. دوربین اصلی این گوشی از لرزشگیر دیجیتالی دست هم پشتیبانی خواهد کرد. درنهایت انتظار می‌رود شاهد باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپری در این گوشی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال