رندرهای فاش شده از گلکسی زد فلیپ ۶ طراحی این دستگاه را نشان می‌دهد

ویدیویی که در مورد طراحی و تغییرات گلکسی زد فلیپ ۶ منتشر شده است  ایجاد ضخامت بیشتر در این دستگاه را نسبت به نسل قبلی خود نشان می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین رندرهای منتسب به گلکسی زد فلیپ ۶ منتشر شد که در ان طراحی احتمالی این دستگاه در آینده […]

ویدیویی که در مورد طراحی و تغییرات گلکسی زد فلیپ ۶ منتشر شده است  ایجاد ضخامت بیشتر در این دستگاه را نسبت به نسل قبلی خود نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین رندرهای منتسب به گلکسی زد فلیپ ۶ منتشر شد که در ان طراحی احتمالی این دستگاه در آینده را نشان می‌دهد. سامسونگ سال گذشته از گوشی تاشو صدفی یعنی گلکسی زد فیلیپ ۵ رونمایی کرد که در آن تغییرات قابل توجهی مانند لولای بهبود یافته و نمایشگر بیرونی بزرگتر دیده شد. رندرهای دیگری منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد در نسخه جدید این گوشی‌های تاشو اصلاح طراحی را به جای تغییرات عمده جایگزین کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده ابعاد این گوشی در هنگام باز شدن نسبت به نسخه قبل افزایش پیدا می‌کند. ضخامت دستگاه نیز نسبت به نسخه ۵ بیشتر خواهد شد. زیرا از باتری بزرگتری در آن استفاده شده است. در برخی گزارش‌ها اعلام شد احتمالاً یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در این گوشی استفاده می‌شود.

احتمالاً نمایشگر داخلی در زد فیلیپ ۶ همانند نسخه قبلی و در اندازه ۶.۷ اینچ ارائه خواهد شد. در حالی که در گزارش‌های قبلی در مورد نمایشگر بیرونی دستگاه به وجود یک پنل ۳.۹ اینچی اشاره شده اما رندرهای جدید نشان می‌دهد احتمالاً همان پنل ۳.۴ اینچی سابق در نسخه جدید نیز استفاده می‌شود. همچنین احتمالاً یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی این گوشی به کار می‌رود که نسبت به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در نسل‌های قبلی یک ارتقا قابل توجه خواهد بود.

طبق ویدیو و رندرهای اخیر، سامسونگ قصد دارد زد فلیپ ۶ را در دو رنگ سبز نعنایی و اسطوخودوس عرضه کند. احتمال دارد سامسونگ اواخر امسال نسخه ارزانی از گلکسی زد فولد ۶ را نیز به بازار ارائه کند. معرفی گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ نیز در ماه آگوست انجام می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال