مقایسه اندازه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

اخبار مربوط به مقایسه اندازه S8 و S8 پلاس درز کرده نشان می‌دهد که S8 پلاس همچنان یکی از بزرگترین گوشی‌های جهان است. همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، گلکسی S8 در نهایت کمی بلندتر اما بسیار باریک تر از LG G6 با اندازه تصویر یکسان است. از آنجا پرچمدار ال‌جی پیش از این جمع […]

اخبار مربوط به مقایسه اندازه S8 و S8 پلاس درز کرده نشان می‌دهد که S8 پلاس همچنان یکی از بزرگترین گوشی‌های جهان است. همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، گلکسی S8 در نهایت کمی بلندتر اما بسیار باریک تر از LG G6 با اندازه تصویر یکسان است. از آنجا پرچمدار ال‌جی پیش از این جمع وجورترین اسمارت‌فون 5.7 اینچی است که می‌توانید خریداری کنید، میزان نسبت صفحه نمایش نسبت به بدنه در پرچمدار سامسونگ به نظر می‌رسد آنقدر به گوشه‌ها رسیده باشد که تابحال بی سابقه است. امیدواریم این موضوع منادی دیگر خصوصیات خوب این اسمارت‌فون باشد!

از سویی دیگر، گلکسی S8 پلاس تمام نیاز طرفداران اسمارت‌فون ها که برای صفحه نمایش‌های بزرگ آب دهانشان سرازیر می‌شود برطرف می‌سازد، اما با نگاه به اندازه این اسمارت‌فون به نظر می‌رسد نتوان آن را به راحتی حمل کرد! باتوجه به اخبار تایید شده، اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.2 اینچ در بدنه‌ای به ارتفاع آیفون 7 پلاس خواهد بود که همچنان جز گوشی‌های هوشمند بدحمل و بزرگ است. خوشبختانه، این اسمارت فون از آیفون 6 پلاس به به لطف این ادعا که نسبت ابعاد صفحه نمایش 18.5.9 باریکتر خواهد بود و حمل آن در یک دست برای کاربر در مقایسه با اسمارت فون‌ها باهمین اندازه مثل Pixel XL کمی راحت‌تر خواهد بود. اگر شما یک حق انتخاب داشتید کدام اندازه را انتخاب می‌کردید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال