لنوو لپ‌تاپ جدید خود را در CES 2017 معرفی می‌کند

امروز روز بزرگی برای شرکت لنوو در لاس‌وگاس و نمایشگاه CES است. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی تأمین کنندگان قطعات الکترونیکی، لنوو قصد معرفی سه دستگاه جدید با نام‌های ThinkPad X1 Yoga,  ThinkPad X1 Carbon جدید و تبلت X1 را دارد. تبلت X1 مشابه Yoga است تنها با این تفاوت که در آن شاهد کیبورد فیزیکی نیستیم. (هرچند […]

امروز روز بزرگی برای شرکت لنوو در لاس‌وگاس و نمایشگاه CES است. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی تأمین کنندگان قطعات الکترونیکی، لنوو قصد معرفی سه دستگاه جدید با نام‌های ThinkPad X1 Yoga,  ThinkPad X1 Carbon جدید و تبلت X1 را دارد. تبلت X1 مشابه Yoga است تنها با این تفاوت که در آن شاهد کیبورد فیزیکی نیستیم. (هرچند که امکان اتصال کیبورد فیزیکی خارجی به آن وجود دارد.)

ThinkPad X1 Yoga با به‌کارگیری هفتمین نسل از پردازنده‌های اینتل عرضه خواهد شد. لنوو برای این دستگاه خود امکانات امنیتی جدید و جذابی شامل: دوربین مادون قرمز با قابلیت تشخیص چهره و سنسور اثرانگشت را درنظر گرفته است.

قلم این دستگاه نیز تغییراتی داشته است که در هنگام در دست گرفتن آن حس بیشتری شبیه به یک خودکار را دارد. این طراحی جدید باعث می‌شود تا ضمن این که در دست گرفتن قلم ساده‌تر می‌شود، قلم اصطکاک بهتری با صفحه نمایش داشته باشد و کاربر تجربه‌ی بهتری از نوشتن بروی آن را تجربه کند. صفحه نمایش 14 اینچی این دستگاه که از نوع OLED است، رنگ‌ها را بسیار عالی و چشم‌نواز نمایش می‌دهد. همچنین، کیبورد این دستگاه کاملاً مسطح شده است و در هنگام استفاده از آن حس بیشتری نسبت به استفاده از حالت تبلت خواهید داشت.

ThinkPad X1 Carbon لپ‌تاپ دیگری است که انتظار معرفی آن را داریم. این دستگاه از جدیدترین CPUهای  Intel Kaby Lake و  16 گیگابایت حافظه‌ی RAM بهره می‌گیرد. 1 ترابایت حافظه داخلی نیز برای این دستگاه درنظر گرفته شده است.

صفحه‌نمایش 14 اینچی این دستگاه در دو مدل عرضه شده است. مدل اول با رزولوشن WQHD و مدل دوم با رزولوشن Full HD. شرکت لنوو اعلام کرده است که این دستگاه تنها با یک بار شارژ، بازدهی 15.5 ساعته خواهند داشت.

تبلت ThinkPad X1 نام جدیدی در محصولات لنوو نیست ولی به هر حال دستگاهی هیجانانگیز است. این دستگاه برای انجام پردازش‌های خود از پردازنده‌ی Intel i7 استفاده می‌کند. برای صفحه‌نمایش این دستگاه هم یک صفحه‌نمایش با رزولوشن 2K و 2160×1440 پیکسل از نوع IPS درنظر گرفته شده است. این دستگاه بازدهی 10 ساعته با یکبار شارژ کامل را خواهد داشت ولی اگر این مقدار هم شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید با خرید ماژول‌های باتری این دستگاه، 5 ساعت به این مقدار اضافه کنید. البته دقت داشته باشید که انجام این کار تبلت را به نوت‌بوک تبدیل می‌کند.

تمامی این دستگاه‌ها از ماه آینده و به‌وسیله ی سایت لنوو قابل خرید خواهند بود. برای  X1 Yoga قیمت 1499 دلار، برای X1 Carbon قیمت 1399 دلار و برای X1 Tablet قیمت 949 دلار درنظر گرفته شده است که این دستگاه‌ها پس از پیش فروش در ماه مارس عرضه خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال