لنوو کامپیوتر شخصی مبتنی بر اندروید توسعه می‌دهد

طبق خبرهای منتشر شده لنوو قصد دارد کامپیوترهای شخصی سینگ سنتر ام ۷۰a با سیستم عامل اندروید توسعه دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لنوو اخیراً در برنامه‌های خود توسعه کامپیوترهای شخصی با سیستم عامل اندروید را نیز مد نظر قرار داده است. این شرکت اعلام کرد استفاده از سیستم‌های مبتنی بر […]

طبق خبرهای منتشر شده لنوو قصد دارد کامپیوترهای شخصی سینگ سنتر ام ۷۰a با سیستم عامل اندروید توسعه دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لنوو اخیراً در برنامه‌های خود توسعه کامپیوترهای شخصی با سیستم عامل اندروید را نیز مد نظر قرار داده است. این شرکت اعلام کرد استفاده از سیستم‌های مبتنی بر اندروید و دوری از رایانه‌های شخصی با سیستم عامل ویندوز می‌تواند در تکامل سیستم عامل اندروید موثر باشد. این شرکت طی همکاری با Esper قصد دارد کامپیوتر دسکتاپ ThinkCentre M70a را باز طراحی کرده و آن را وارد بازار کند. به گفته لنوو این محصول می‌تواند به عنوان یکی از آل این وان‌های همه کاره در بازار ظاهر شود.

این دسکتاپ شامل نمایشگر لمسی ۲۱ اینچی و پردازنده‌های اینتل خواهد بود که در حال حاضر نمونه آن با سیستم عامل ویندوز ۱۱ ساخته می‌شود. لنوو قصد دارد نسخه جدید این دستگاه را با سیستم عامل اندروید تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار دهد.

در حال حاضر اچ پی یکی از بهترین کامپیوترهای شخصی آل این وان HP Chromebase را تولید می‌کند که در آن سیستم عامل کروم با اندروید به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر سیستم عامل اندروید در گوشی‌های هوشمند در بین کاربران از جذابیت بالایی برخوردار است. اما استفاده از آن در کامپیوتر شخصی هنوز تکامل نیافته است.

لنوو قصد دارد محصول جدید مبتنی بر اندروید را برای مشتریان مشاغل خرده فروشی گسترش دهد. در حال حاضر نسخه ویندوزی آن از طریق وب سایت این شرکت به فروش می‌رسد و نسخه مبتنی بر اندروید به زودی عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال