لنوو از تبلت جدید خود یوگا 3 به زودی رونمایی می‌کند

هنگامی که صحبت از شایعات و اخبار مربوط به دنیای تکنولوژی می‌شود معمولا گوشی‌های هوشمند حرف اول را می‌زنند. فروش بسیار خوب این گوشی‌ها هم می‌تواند دلیل قانع کننده‌ای برای این امر باشد. در این میان تبلت‌ها از محبوبیت کمتری برخوردار هستند و تعداد افراد کمتری خواهان خرید تبلت‌ها می‌باشند. شاید بتوان یکی از دلایل […]

هنگامی که صحبت از شایعات و اخبار مربوط به دنیای تکنولوژی می‌شود معمولا گوشی‌های هوشمند حرف اول را می‌زنند. فروش بسیار خوب این گوشی‌ها هم می‌تواند دلیل قانع کننده‌ای برای این امر باشد. در این میان تبلت‌ها از محبوبیت کمتری برخوردار هستند و تعداد افراد کمتری خواهان خرید تبلت‌ها می‌باشند. شاید بتوان یکی از دلایل محبوبیت کمتر تبلت‌ها کمبود نوآوری و یکسان بودن کارآیی آن‌ها با گوشی‌های هوشمند دانست. اما تبلتی که لنوو قصد معرفی آن را دارد می‌تواند توجه بسیاری را به خود جلب کند چرا که با دیگر تبلت‌های عرضه شده تفاوت دارد.

لنوو از تبلت جدید خود یوگا 3 به زودی رونمایی می‌کند

 

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده به نظر می‌رسد کمپانی لنوو قصد دارد نسل سوم از سری تبلت‌های یوگای خود را منتشر کند. تصاویر این تبلت که چندر روز پیش منتشر شد حاکی از آن بود که فرم اصلی تبلت همانند نسخه‌های قبلی تبلت یوگا این کمپانی بوده است. نکته‌ی اصلی و قابل توجه در این تبلت حذف دوربین جلو و دوربین اصلی تبلت بوده و به جای آن دو، قرار گرفتن هر دو دوربین در قسمت چرخشی تبلت می‌باشد. بنابراین کاربر می‌تواند از یک دوربین به عنوان دوربین اصلی و همزمان به عنوان دوربین جلوی تبلت استفاده کند. تصاویر زیر را یک فروشگاه اکراینی منتشر کرده است.

 

Yoga-Tab-3-2 (1)

 

بر اساس شایعات منتشر شده، لنوو یوگا 3 دارای نمایشگر 8 اینچی IPS با رزولوشن 1280x 800 می‌باشد. این تبلت دارای چیپست اسنپدراگون 210 به همراه چهار پردازنده با فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتز می‌باشد. رم اختصاص یافته برای این تبلت نیز 1 گیگابایت بوده و باتری  6,200 میلی آمپری بر روی آن قرار خواهد گرفت. همانطور که انتظار می‌رود لنوو اندروید 5.1 را بر روی یوگا 3 نصب خواهد کرد. احتمالا شاهد هر دو نسخه‌ی وای فای و 4G این تبلت خواهیم بود. هنوز اطلاعات بیشتری از تبلت جدید لنوو و قیمت آن منتشر نشده است.

 

لنوو از تبلت جدید خود یوگا 3 به زودی رونمایی می‌کند

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال