دستیار هوش مصنوعی جدید لنوو با نام  MotoAI رونمایی شد

لنوو یک هوش مصنوعی جدید با نام MotoAI معرفی کرده است که می‌تواند علاوه بر گوشی‌های هوشمند در کامپیوترهای شخصی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رویداد جدید لنوو Tech World 23 همراه با معرفی دستیار هوش مصنوعی  MotoAI این شرکت چینی بوده است. دستیار جدید با هدف […]

لنوو یک هوش مصنوعی جدید با نام MotoAI معرفی کرده است که می‌تواند علاوه بر گوشی‌های هوشمند در کامپیوترهای شخصی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رویداد جدید لنوو Tech World 23 همراه با معرفی دستیار هوش مصنوعی  MotoAI این شرکت چینی بوده است. دستیار جدید با هدف استفاده در گوشی و کامپیوترهای شخصی معرفی شده و به دلیل قرارگیری در مرحله توسعه تنها طرح مفهومی آن به نمایش گذاشته شد.

به گفته این شرکت دستیار جدید در مرحله توسعه قرار داشته و می‌تواند علاوه بر گوشی‌های هوشمند در رایانه‌های شخصی نیز استفاده شود. به گفته لنوو این هوش مصنوعی دارای مدل شخصی‌سازی شده برای کاربر بوده و امکان محافظت از حریم شخصی کاربران نیز وجود دارد. همچنین دسترسی  MotoAI به پایگاه داده بزرگ باعث میشود بتواند قابلیت‌های تعامل صوتی و متنی را نیز ارائه کند.

طبق اعلام لنوو دستیار شخصی جدید علاوه بر پاسخ به سوالات می‌تواند پیش‌نویس پیام‌ها برنامه‌ریزی وظایف و یا دیگر فعالیت‌هایی که به ابزارهای هوش مصنوعی نیاز دارند را انجام دهد.

از ویژگی مهم MotoAI می‌توان به انجام عملیات مبتنی بر فضای ابری اشاره کرد. این محصول امکان پردازش داده‌ها و اجرای وظایف به صورت محلی روی دستگاه را خواهد داشت. همچنین قابلیت رعایت قوانین مربوط به حریم شخصی کاربران نیز توسط این دستیار هوشمند وجود دارد. به گفته شرکت سازنده در آینده نه چندان دور به عنوان دستیار شخصی پویا و شخصی‌سازی شده و به صورت مفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال