LG رکورد بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان را شکست

تمامی شرکتهایی که قصد پیشرفت و بزرگ شدن در سر می پرورانند، باید همیشه توجه ویژه ای به تبلیغات گسترده و متنوع داشته باشند. گاهی نوآوری در تبلیغات نیز بسیار مهم و موثر واقع میشود و ال جی نیز این را به خوبی میداند. این بیلبورد بسیار بزرگ که طولی بیش از دو زمین فوتبال […]

تمامی شرکتهایی که قصد پیشرفت و بزرگ شدن در سر می پرورانند، باید همیشه توجه ویژه ای به تبلیغات گسترده و متنوع داشته باشند.

گاهی نوآوری در تبلیغات نیز بسیار مهم و موثر واقع میشود و ال جی نیز این را به خوبی میداند.

این بیلبورد بسیار بزرگ که طولی بیش از دو زمین فوتبال دارد، در نزدیکی فرودگاه بین المللی ریاض در عربستان سعودی واقع شده و رکورد بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان را شکسته است.

ال جی پیشبینی میکند این تبلیغ سالانه توسط بیش از 20 میلیون نفر از سراسر دنیا دیده شود و با عبارت درج شده در یک سمت آن، سفر خوبی را برای مسافران فرودگاه آرزو کند.

اگر تصور طول دو زمین فوتبال کمی سخت است، ال جی ابعاد دقیق این تبلیغ را 250 متر طول و 12 متر ارتفاع بیان کرده است که این ارقام در کتاب رکورد های گینس نیز ثبت شده و قرار است در شبها نیز به لطف تعداد زیادی نورافکن بسیار قدرتمند، مانند ماه کامل بدرخشد و خودنمایی کند.

لازم به ذکر است، بر اساس اطلاعات موجود، شرکت ال جی سالانه حدود 25 میلیون دلار صرف تبلیغات در سراسر دنیا میکند که در نوع خود رقم بسیار بزرگی میباشد.

لینک کوتاه | منبع : slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال