LG G4 رسما معرفی شد

ال‌جی نهایتا در مراسمی که یک ساعت پیش برگزار شد، پرچمدار جدید خود را پس از شایعات بسیار معرفی کرد. جی4 که همچنان از نمایشگر 5.5 اینچی QHD بهره می‌برد، با بهینه‌سازی های انجام شده، به گفته‌ی ال‌جی، اکنون 25 درصد از نظر روشنایی، 50 درصد از نظر کنتراست و 20 درصد از نظر وضوح رنگ […]

ال‌جی نهایتا در مراسمی که یک ساعت پیش برگزار شد، پرچمدار جدید خود را پس از شایعات بسیار معرفی کرد.

جی4 که همچنان از نمایشگر 5.5 اینچی QHD بهره می‌برد، با بهینه‌سازی های انجام شده، به گفته‌ی ال‌جی، اکنون 25 درصد از نظر روشنایی، 50 درصد از نظر کنتراست و 20 درصد از نظر وضوح رنگ بهتر از پرچمدار قبلی این شرکت یعنی LG G3 خواهد بود.

این تلفن هوشمند همچنین به یک چیپست 6 هسته‌ای بهینه‌سازی شده از اسنپدراگون 808 کوالکام مجهز شده تا بنابر گفته‌های ال‌جی، بتواند حتی بهتر از چیپست Exynos 7420 از پس کارها برآید.

3 گیگابایت حافظه رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل افزایش است و یک باتری 3000 میلی آمپری، سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهند.

اما یکی از مهمترین بخش‌های این تلفن هوشمند که ال‌جی تاکید زیادی بر روی آن داشته، دوربین جدید آن با سنسور 16 مگاپیکسلی سونی و دیافراگم F/1.8 آن است که این عدد به معنی رسیدن 11 درصد نور بیشتر درمقایسه با دیافراگم F/1.9 استفاده شده در دوربین گلکسی اس6 و در نتیجه ثبت تصاویری بهتر در نور کم می‌باشد.

نکته‌ی جالب دیگری که ال‌جی عنوان کرده، توانایی ثبت تصاویری با رزولوشن 104 مگاپیکسل در حالت پانوراما است که اگر بدانیم این عدد در گلکسی اس6 تنها 60 مگاپیکسل است، به پیشرفت ال‌جی  در این زمینه پی خواهیم برد.

همچنین لرزشگیر استفاده شده در دوربین، حالت حرکت سه وجهی داشته و قابلیت کنترل بیشتری روی لرزشهای دست موقع عکاسی یا فیلمبرداری خواهد داشت.

lg g4 ois

ال‌‍جی برای دوربین جلوی این گوشی نیز کم نگذاشته و از یک سنسور 8 مگاپیکسلی ساخت شرکت توشیبا برای دوربین سلفی استفاده کرده است.

لازم به ذکر است هردوی این دوربین‌ها توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 2160p را دارا می‌باشند که این نیز در نوع خود بسیار جالب توجه می‌باشد.

در ادامه باید گفت، ال‌جی با وجود استفاده از همان نمایشگر 5.5 اینچی، اندازه خود گوشی را در طول و عرض حدود 2 میلیمتر افزایش داده و وزن G4 نیز 6 گرم نسبت به G3 افزایش داشته است.

جنس و رنگ بدنه نیز، همانطور که در تصویر زیر مشخص است، گزینه‌های زیادی دارد که انتخاب را برای کاربران با سلیقه‌های مختلف، آسانتر خواهد کرد.

lg g4 body

در زیر میتوانید جدول مقایسه مشخصات این گوشی را با پرچمدار قبلی ال‌جی مشاهده نمایید:

LG g3 vs g4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال