ال‌جی یک نمایشگر 5.7 اینچی +QHD برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد

شرکت LG روز سه شنبه در کره جنوبی صفحه‌نمایشی جدید با رزولوشن QHD و 1440×2880 پیکسل را معرفی کرد. این پنل 5.7 اینچی LCD چگالی پیکسلی 564 پیکسل بر هر اینچ را دارا است که امکان نمایش تصاویر با کیفیتی فوق العاده را فراهم می کند. نسبت تصویر استفاده شده در این صفحه نمایش 18:9 […]

شرکت LG روز سه شنبه در کره جنوبی صفحه‌نمایشی جدید با رزولوشن QHD و 1440×2880 پیکسل را معرفی کرد. این پنل 5.7 اینچی LCD چگالی پیکسلی 564 پیکسل بر هر اینچ را دارا است که امکان نمایش تصاویر با کیفیتی فوق العاده را فراهم می کند. نسبت تصویر استفاده شده در این صفحه نمایش 18:9 است که بیشتر مناسب برای تماشای ویدئو برای گوشی هوشمند می باشد. در این صفحه نمایش همچنین، استفاده از قابلیت dual-screen multi-tasking نیز بسیار بهتر از نسل های پیشین فراهم شده است.

فناوری لمسی بکار گرفته شده بوسیله ی LG در این صفحه‌نمایش آن را بسیار واکنش‌پذیر کرده است. این صفحه‌نمایش به لطف حذف لایه ی Touch Cover Glass بسیار نازک و سبک می باشد. با حذف این لایه، ضخامت این صفحه نمایش به کمتر از 1mm رسیده است. در مقایسه با پنل های LCD با رزولوشن QHD موجود در بازار، این صفحه‌نمایش لبه های بالایی با ضخامت 20 درصد کمتر و لبه های کناری با ضخامت 10 درصد کمتر را دارا است.

Byeong-koo Kim معاون مدیر بهش توسعه ی موبایل LG Display می گوید:

” ما با عرضه ی این صفحه‌نمایش انتظار بهترین تجربه ی کاربری را با استفاده از صفحه‌نمایشی فوق باکیفیت و نسبت تصویر 18:9 داریم. کمپانی LG به فعالیت خود برای ساخت صفحه‌نمایش هایی با کیفیت برای موبایل ها با استفاده از فناوری های جدید خود ادامه خواهد داد تا به استاندارد های موردنظر برسد. ”

این صفحه‌نمایش همچنین، بهبودهایی در زمینه ی نمایش تصویر در محیط های بیرونی و زیر نور آفتاب داشته است. همچنین، 30 درصد نیز مصرف انرژی آن کاهش یافته است. بروی کاغذ این اعداد و ارقام بسیار خوب هستند. در پرچمدار امسال LG، گوشی G6 می توان شاهد استفاده از این صفحه‌نمایش بود. گوشی LG G6 ماه آینده و در کنگره بین‌المللی موبایل سال 2017 معرفی خواهد شد. بنابر این باید منتظر ماند و عملکرد این صفحه‌نمایش را بروی این گوشی مشاهده کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال