LG G Flex 2 با اسنپدراگون 810 و نمایشگر بهتر، در راه CES 2015

شرکت ال جی در اواخر سال 2013 میلادی، برای اولین بار در دنیا تلفن هوشمندی را معرفی کرد که دارای طراحی خمیده و البته قابل انعطاف بود. هرچند این تلفن هوشمند را به دلیل مشخصات سخت افزاری میان رده اش، نمیشد یک پرچمدار نامید، اما ظاهرا ال جی قصد دارد جایگزین این تلفن هوشمند انعطاف […]

شرکت ال جی در اواخر سال 2013 میلادی، برای اولین بار در دنیا تلفن هوشمندی را معرفی کرد که دارای طراحی خمیده و البته قابل انعطاف بود.

هرچند این تلفن هوشمند را به دلیل مشخصات سخت افزاری میان رده اش، نمیشد یک پرچمدار نامید، اما ظاهرا ال جی قصد دارد جایگزین این تلفن هوشمند انعطاف پذیر را با سخت افزاری بسیار خوب عرضه کند.

براساس شایعات، ال جی ضمن کاهش اندازه نمایشگر از 6 اینچ (که یکی از دلایل استقبال کم از این تلفن هوشمند بود) به حدود 5.5 اینچ، افزایش رزولوشن از HD 720p به Full HD 1080p و همینطور استفاده از پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون 810، یک غول منعطف تولید کند که مشخصا نام آن LG G Flex 2 خواهد بود.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از آن در دست نیست، اما میدانیم که بزودی و در نمایشگاه CES 2015 که طی چند روز آینده شروع به کار خواهد کرد، شاهد معرفی این تلفن هوشمند خاص خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال