منتظر عرضه‌ی اندروید 5.1.1 آبنبات‌چوبی برای LG G2 باشید!

معمولا پشتیبانی از پرچم‌داران تا مدت زمان زیادی، از جمله‌ی مهم‌ترین استراتژی‌های هر شرکتی که در کار تولید و عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند می‌باشد، امری عادی است. اما اینکه کمپانی LG بخواهد برای پرچم‌دار سال 2013 خود که حالا دو سال از زمان عرضه‌ی آن می‌گذرد اندروید 5.1.1 را عرضه کند، شاید کمی عجیب باشد. شاید […]

معمولا پشتیبانی از پرچم‌داران تا مدت زمان زیادی، از جمله‌ی مهم‌ترین استراتژی‌های هر شرکتی که در کار تولید و عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند می‌باشد، امری عادی است. اما اینکه کمپانی LG بخواهد برای پرچم‌دار سال 2013 خود که حالا دو سال از زمان عرضه‌ی آن می‌گذرد اندروید 5.1.1 را عرضه کند، شاید کمی عجیب باشد. شاید بسیاری از شما با خود بگویید که این خبر حقیقت ندارد و تنها یک شایعه است.

ولی این خبر توسط یکی از کارمندان ال‌جی در کره جنوبی تایید و اعلام شده است. ماه گذشته بود که اندروید 5.0.2 آبنبات‌چوبی برای LG G2 عرضه شد اما طبق گزارشات جدید منتشر شده، اندروید 5.1.1 به همراه رابط کاربری UX 4.0 به G2 خواهد آمد. همچنین این آپدیت، برخی از بروزرسانی‌‌های نرم‌افزاری و همچنین برخی از ترفندهای G4 را در خود دارد. ال‌جی اندروید 5.1.0 را که هم‌اکنون بسیاری از کمپانی‌های مختلف در حال عرضه‌ی آن هستند را کنار گذاشته و قصد دارد طی دو ماه آینده، گوشی G2 با شماره‌ی کد D802 را به آخرین نسخه‌ی موجود از سیستم‌عامل اندروید، بروز کند.

شاید دلیل عرضه‌ی این بروزرسانی، مشکلاتی باشد که در اندروید 5.0.2 برای G2 به وجود آمده است. مصرف بسیار زیادی این گوشی با برورسانی به اندروید آبنبات‌چوبی و همچنین عملکرد نه چندان مطلوب دوربین به هنگام تصویربرداری، از جمله مهم‌ترین شکایات کاربران بوده است.

حالا که ال‌جی قصد دارد تا جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید را برای پرچم‌دار سال 2013 خود عرضه کند، تصور می‌کنید این بروزرسانی برای پرچم‌دار سال 2012 این شرکت و اولین گوشی از سری G یعنی LG Optimus G عرضه خواهد شد یا نه؟ هر چند، اندروید 5.0 برای اولین‌بار، بر روی Optimus G تست و ویدئوی آن در شبکه‌های اجتماعی همچون یوتیوب قرار گرفته است اما آیا شما نیز امیدی به عرضه‌ی این بروزرسانی برای این گوشی‌هوشمند دارید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال