LG G3 رکورد فروش گوشی های هوشمند ال جی را شکست

LG با گل سرسبد خود یعنی G3 در اواخر ماه به تدریج در بازارهای کره جنوبی و سپس به در بازارهای دیگر عرضه شد. اکنون این گوشی در سراسر جهان دردسترس است و درحال شکستن رکورد فروش 10 میلیون دستگاه می باشد. LGدر بیانیه ی اخیر تایید کرد که G3 می تواند به فروش بیش از 10 […]

LG با گل سرسبد خود یعنی G3 در اواخر ماه به تدریج در بازارهای کره جنوبی و سپس به در بازارهای دیگر عرضه شد. اکنون این گوشی در سراسر جهان دردسترس است و درحال شکستن رکورد فروش 10 میلیون دستگاه می باشد.

LGدر بیانیه ی اخیر تایید کرد که G3 می تواند به فروش بیش از 10 میلیون دستگاه برسد و رکورد پرفروش ترین دستگاه شرکت را بزند. البته LG به این موضوع که این فروش نقطه ی عطفی برای این شرکت است اشاره نکرده که البته شاید به زودی اتفاق بیفتد.

به کمک G3 شرکت LG به رکورد فروش 14.5 میلیون گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال رسید. این شرکت درحال پرده برداری از دو نسخه ی  ارزان تراین پرچمدار یعنی G3 Stylus و G3 s Beat است.

از ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به دوربین اصلی 13MP با فوکوس لیزری خودکار، دوربین جلو که امکان عکسبرداری سلفی را برای شما فراهم می کند ، پردازنده ی اسنپدارگون 801 با کلاک 2.5 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد گوشی های هوشمند LG G3 می توانید به پست های دیگر ما مراجعه کنید.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال