LG G3 Stylus که بزودی معرفی میشود، یک گوشی رده بالا نخواهد بود!

LG دیروز از وجود یک فبلت با نام G3 Stylus رونمایی کرد، یک گوشی بزرگ که به وضوح ویژگی اصلی آن یک قلم استایلوس خواهد بود. این دستگاه در ویدئوی تبلیغی برای معرفی LG G3 Beat (که به عنوان LG G3 s نیز شناخته می شود) ظاهر شد. هرچند این ویدئو سریعا حذف شد ، اما هنوز یک عکس فوری از آن در […]

LG دیروز از وجود یک فبلت با نام G3 Stylus رونمایی کرد، یک گوشی بزرگ که به وضوح ویژگی اصلی آن یک قلم استایلوس خواهد بود.

این دستگاه در ویدئوی تبلیغی برای معرفی LG G3 Beat (که به عنوان LG G3 s نیز شناخته می شود) ظاهر شد. هرچند این ویدئو سریعا حذف شد ، اما هنوز یک عکس فوری از آن در اینترنت منتشر شده است که در بالا می بینید. بر اساس اخبار منتشر شده در Korea Times، این گوشی یعنی G3 Stylus احتمالا باید قبل از پایان سپتامبر عرضه شود.

بر اساس گزارشات، این فبلت دارای صفحه نمایش حدود 5.5 اینچ می باشد، اما مشخصات فنی آن در مقایسه با آنچه که پرچمدار G3 ارائه می دهد، کمی پایینتر است. صفحه نمایش G3 Stylus نیز باید با رزولوشن پیکسل کمتری باشد و ظرفیت باتری متفاوت که به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده با قیمت مناسب به فروش برسد. بنابراین به نظر می رسد شاهد یک رقیب مستقیم برای سامسونگ گلکسی نوت 4 نباشیم که معرفی رسمی آن برای 3 سپتامبر پیش بینی شده است و به احتمالا پیشرفته ترین گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ در سال جاری خواهد بود.

ما نمی دانیم که آیا G3 Stylus در سطح جهانی عرضه خواهد شد یا فقط در بازارهای انتخابی؛ اما احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آوریم.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال