تصاویر رسمی LG G4 منتشر شدند

بالاخره محصول جدید ال‌جی معرفی شد و شایعات این گوشی‌هوشمند نیز پایان یافت. تصاویر مختلفی از این گوشی‌هوشمند منتشر شده بود که البته تعداد آنها کم بود اما تقریبا همه‌ی تصاویر منتشر شده‌ی قبلی، واقعیت داشتند. توجه خاصی محصول جدید ال‌جی شده و سازندگان پرچم‌دار خود را در دو مدل مخلتف همراه با بدنه‌ی چرمی […]

بالاخره محصول جدید ال‌جی معرفی شد و شایعات این گوشی‌هوشمند نیز پایان یافت. تصاویر مختلفی از این گوشی‌هوشمند منتشر شده بود که البته تعداد آنها کم بود اما تقریبا همه‌ی تصاویر منتشر شده‌ی قبلی، واقعیت داشتند.

توجه خاصی محصول جدید ال‌جی شده و سازندگان پرچم‌دار خود را در دو مدل مخلتف همراه با بدنه‌ی چرمی و پلاستیکی عرضه خواهند کرد. مدل چرمی از این گوشی‌هوشمند، شش رنگ مختلف را شامل می‌شود و جدای از به کارگیری ماده‌های مختلف در آن، از طلا نیز در ساخت بدنه‌ی این گوشی‌هوشمند استفاده شده است.

راحتی چرم به کارگرفته شده در گوشی‌هوشمند LG G4، باعث شده تا مثل گذشته به بدنه‌ی فلزی گوشی‌ها توجه نشود و ذهن همگان، روی پرچم‌دار ال‌جی متمرکز باشد. همچنین طراحی این گوشی به Slim Arc معروف بوده که به دنبال آن قسمت پشتی این گوشی و تمام قسمت‌های اطراف صفحه‌نمایش، تماما از چرم پوشیده شود که همین موضوع، شکل ظاهری بسیار زیبایی را به G4 بخشیده است. در کنار آن نیز طراحی Slim Arc این گوشی سبب شده G4 حدود 20 درصد مقاوم‌تر از محصولاتی که قسمت پشتی آنها صاف است، باشد. همچنین این طراحی، احساس راحتی و البته امنیتی بالاتری را برای کاربران به همراه دارد.

از شما دعوت می‌کنم تا تمام تصاویر LG G4 را که به صورت رسمی منتشر شدند، مشاهده نمایید:

LG-G4-official-images LG-G4-official-images (1) LG-G4-official-images (2) LG-G4-official-images (3) LG-G4-official-images (4) LG-G4-official-images (5) LG-G4-official-images (7) LG-G4-official-images (8) LG-G4-official-images (9) LG-G4-official-images (10) LG-G4-official-images (11) LG-G4-official-images (12) LG-G4-official-images (13) LG-G4-official-images (14) LG-G4-official-images (15) LG-G4-official-images (16) LG-G4-official-images (17) LG-G4-official-images (18) LG-G4-official-images (19) LG-G4-official-images (20) LG-G4-official-images (21) LG-G4-official-images (22) LG-G4-official-images (23) LG-G4-official-images (24) LG-G4-official-images (25) LG-G4-official-images (26) LG-G4-official-images (27) LG-G4-official-images (28)LG-G4-official-images (6)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال