قیمت‌ گوشی‌های هوشمند LG G4 و LG G4c به صورت رسمی مشخص شد

بالاخره صبح امروز کمپانی کره‌ای LG، قیمت پرچم‌دار خود یعنی G4 را به صورت رسمی برای بازار کشور هند اعلام کرد. این گوشی‌هوشمند با شماره‌ی مدل H818N، قرار است با قیمت 800 دلار و از تاریخ 19 ژوئن وارد بازار کشور هند شود. این در حالیست که یکی از خرده‌فروشان موبایل در شهر بمبئی، این تلفن […]

بالاخره صبح امروز کمپانی کره‌ای LG، قیمت پرچم‌دار خود یعنی G4 را به صورت رسمی برای بازار کشور هند اعلام کرد. این گوشی‌هوشمند با شماره‌ی مدل H818N، قرار است با قیمت 800 دلار و از تاریخ 19 ژوئن وارد بازار کشور هند شود. این در حالیست که یکی از خرده‌فروشان موبایل در شهر بمبئی، این تلفن را از سال گذشته و با همین قیمت برای پیش‌فروش قرار داده بود که این موضوع، بسیار جالب به نظر می‌رسد.

هم‌اکنون این گوشی‌هوشمند نیز توسط خرده‌فروش اینترنتی، وب‌سایت Infibeam در حال فروش با قیمت پایینتر 780 دلار می‌باشد. زمان عرضه‌ی G4 در بازار کشورهای دیگر همچون کانادا نیز 19 ژوئن اعلام شده است.

LG G4c is officially available in Europe for €249

از سوی دیگر، نسخه‌ی کوچکتر یا Mini از پرچم‌دار ال‌جی که با نام LG G4c شناخته می‌شود و پیشتر در مورد آن صحبت کرده بودیم نیز قرار است با قیمت 249 یورو وارد بازار کشورهای اروپایی شود. البته شایعات قبلی نشان می‌دادند که احتمالا قیمت این گوشی‌هوشمند میان‌رده، 289 یورو باشد اما تفاوت 40 یورویی قیمت، خبر بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به این گوشی می‌تواند باشد.

LG G4c با شماره‌ی مدل LG-H525N، از صفحه‌نمایشی 5-اینچی با وضوح تصویر 720p بهره خواهد برد. همچنین چیپ به کار رفته در این تلفن، Snapdragon 410 با پردازنده‌ای 4-هسته‌ای و فرکانس 1.2 گیگاهرتز می‌باشد که سبب شده تا این گوشی در پردازش تمامی کارها موفق باشد. اندروید 5.1 آبنبات‌چوبی در کنار رابط کاربری LG Unix 4.0 و 1 گیگابایت حافظه‌ی رم نیز از دیگر ویژگی‌های اصلی این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آیند. حافظه‌ی داخلی این دستگاه تنها 8 گیگابایت خواهد بود اما این میزان به کمک اسلات کارت حافظه، می‌تواند افزایش پیدا نماید.

دوربین اصلی گوشی G4c با سنسوری 8-مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در قسمت پشتی و بالای دکمه‌های کنترل صدا و پاور قرار گرفته است که می‌تواند تصاویر را با کیفیت قابل قبولی ثبت نماید. برای دوربین دوم این گوشی نیز از سنسوری 5-مگاپیکسلی استفاده شده تا کاربارن در ثبت عکس‌های سلفی، هیچ نگرانی نداشته باشند.

هم‌اکنون فروش LG G4c در کشور ایتالیا آغاز شده و به زودی نیز سایر کشورهای اروپایی، شاهد عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند در بازار کشورشان خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال